18 lipca 2013

Makijaż #27 - dzienniaczek przyjemniaczek

Hej :)

Dziś miałam dodać coś kolorowego ale mam zaległy makijaż z niedzieli więc będzie nieco delikatnie i dziennie. Myślałam że wczoraj coś posiedzę nad zaległościami na Waszych blogach ale jakieś choróbsko mnie brało i dlatego wybrałam łóżko i dziś już jest znacznie lepiej :) do tego byłam wykończona po basenach i ledwo chodziłam jednak kondycja nie jest aż taka dobra jak myślałam, woda obudziła dawno nieużywane mięśnie :D


No ale przejdźmy do makijażu, ostatnio coś ciągnie mnie w stronę zieleni, ale jak tak mam że jak przyjdzie faza na jakiś kolor to ciągle bym go używała. Tym razem połączyłam zieleń ze złotem i perłowym beżem.




Wybaczcie włos jak wkradł się w kadr ;)



Buziaczki :*

4 komentarze:

  1. swietna nazwa hehe
    piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny makijaz... pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, choc za zielenia nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutki! A u mnie zgniła zieleń leży i leży, a mam kilka odcieni tego kolorku cieni. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !