15 lipca 2013

Makijaż # 26 - mix inglot + sleek

Hej hej ;)


Ostatnio nawet w miarę ciągnie mnie do malowania więc i na blogu coś się zaczyna więcej dziać :)

Dziś kolejna propozycja makijażu z użyciem paletki Sleek Storm :) tym razem z ostatnio dość lubianym pomarańczem z Inglota ;)

Przyznam że ostatnio paletki Sleek wróciły do moich łask i częściej po nie sięgam zwłaszcza na co dzień :)

Makijaż jaki wykonałam już gdzieś u kogoś widziałam niestety nie pamiętam u kogo, połączenie jednak utkwiło mi na tyle w głowie że jak tylko zobaczyłam ten granat w paletce storm musiałam coś takiego stworzyć :)

Ciekawa jestem Waszego zdania na temat makijażu ;)






 



9 komentarzy:

  1. Śliczny :) Wydaje mi się , z super dla niebieskich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!Rzęsy cudne, jakie to są?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Naprawdę ładnie :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://swiatmlodejpelenlumpeksow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i pasuje Ci baaardzo! Taki letni, ma coś w sobie. No i delikatnie, tajemniczo się uśmiechasz. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny ten pomarańcz ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !