23 czerwca 2013

Makijaż # 24 - fiolet na ostro

Witam


Znów nie było mnie jakiś czas, tęsknił ktoś?
Pewnie nie


Dzisiejsza pogoda zmotywowała mnie do zmalowania makijażu bo dawno nie trzymałam pędzli w dłoni, głównie przez upał ale też z lenistwa i braku weny :), w kolejce czekają też recenzje ale musicie mnie jakoś zmotywować abym wreszcie zabrała się za blog by nie umarł śmiercią naturalną :)

Wybaczcie niedociągnięcia ale jak widać w ciągu tych kilkunastu dni wyszłam troszkę z wprawy :)







Pozdrawiam cieplutko :)

16 komentarzy:

  1. lubie takie kolorki i wszelakie z nimi kombinacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolory, ale faktycznie dużo bardziej roztarłabym granice górnego cienia, aby granica nie była widoczna bo w przeciwnym razie powstaje mała plama ;) No i przyznam się, że jakoś nie do końca grają mi takie odcienie u Ciebie. Może to kwestia zdjęcia/monitora? Nie wiem.

    Szalenie za to wpadła mi w oko pomadka, pięknie Ci w takim odcieniu. Co to? :)

    A co do bloga? To musisz przede wszystkim siebie zmotywować, Ty musisz chcieć i poczuć, że robisz to bo lubisz i chcesz, bo masz wybór. W przeciwnym razie nic z tego nie będzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam że tak późno odpowiadam ale miałam ostatnio małe zamieszanie :)

      pomadka to rimmel od kate :) o nr 05, bardzo ją polubiłam :)

      Usuń
  3. Łał, świetny makijaż! Szkoda, że ja takiego nie potrafię wykonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no witamy kochana !:) ogarniaj jak dawniej to bedzie corazlepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cudownie;) I wydaje mi się, że nowy kolor włosów@! Bardzo Ci pasuje, suuper:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorek zmiania się w zależności od światła ale teraz to dopiero zmieniłam bo wróciłam do nieco bardziej czerwonych włosów pokaże przy następnym poście :)

      Usuń
  6. ładnie Ci wyszlo :D fiolet to mój ulubiony kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie tak coś myślę, że Ciebie mi brakuje. :-) Makijaż mnie zachwycił, powiem Ci, że nawet podobnie raz malowałam kuzynkę na przyjęcie, taka fajowska poświata Ci pod brwią wyszła! <3 Ktoś tu już pochwalił przepiękny kolor pomadki. Właśnie chcę Cię zmotywować do powrotu do nas - popatrz, jak podobają nam się Twoje makijaże. Chciałabyś przestać nas nimi raczyć? Byłoby naprawdę szkoda, pomyśl o tym. :-) Trzymam kciuki za uporanie się ze wszystkimi wątpliwościami i napływu mnóstwa twórczej energii. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słówka, milo mi że jest garstka osób którym moje malowanie się podoba, z bloga nie zrezygnuję i jak tylko będę miała możliwość to wrócę do regularnego blogowania :)

      Usuń
  8. śliczny makijaż! uwielbiam fiolet:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !