2 czerwca 2013

Makijaż # 23 - pomarańcz po raz drugi

Witam

Znów mnie mało ostatnio było, tym razem spowodowane było to problemami mojej cery, skóra musiała troszkę odpocząć więc nie miałam na sobie pełnego makijażu, aż człowiek inaczej się czuje jak w końcu się wymalował. Oczywiście mogłam w tym czasie dodać inne posty jak np czekające recenzje czy choćby odpowiedzieć na tak "pokaż kotku co masz w środku" czyli zawartość mojej torebki ale najpierw musiałabym tą torebkę nieco wysprzątać co w ogóle mi się nie uśmiecha :)

Nie wiem skąd wzięły się te problemy, czy to hormony, czy też stres, jedno jest pewne wyglądałam i wyglądam jakbym zaczynała dorastać. Na szczęście już najgorsze mam chyba za sobą :)


Dziś kolejny makijaż tak jak tytuł wskazuje z użyciem pomarańczowego cienia, tym razem połączyłam nieco neonowe odcienie bo wyciągnęłam dawno nieużywane paletki Sleek m.in. Acid :) z ciepłym brązem, który nijak nie chciał ze mną współpracować i rozcieranie sprawiło mi dużo problemu bo albo znikał całkowicie albo w ogóle nie chciał się rozetrzeć,






I jak może być?



10 komentarzy:

  1. Makijaż przepiękny, idealnie doposowane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie kolorów!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki masz czaderski kolczyk! widziałam takie na restyle.pl i mnie kusił. strasznie fajnie wygląda. neon na oczach nie jest w moim guście za bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż super, chociaż nie przepadam za różem :)
    I ta nausznica! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś przeze mnie otagowana - ,,co znajduje się w mojej torebce" :)
      http://xvivideyes.blogspot.com/2013/06/makijaz-szkolny-tag-co-znajduje-sie-w.html

      Mam nadzieję, że to nie problem! :)

      Usuń
  5. Makijaż świetny, ale nausznica rewelacyjna!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrezygnowałabym z tego ciepłego brązu bo mam wrażenie, że zgasił cały makijaż a szkoda. Neony świetnie się u Ciebie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba :) świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !