13 maja 2013

Zainspiruj się na wiosnę - Monster High

Witam


Ostatnio wyraziłam chęć udziału w 2 projektach ale niestety inne prace skutecznie utrudniły mi rozpoczęcie ich :(

Ale ja to jeszcze nadrobię :) A tymczasem będę lecieć dalej z kolejnymi tygodniami zabawy.
I tak dziś wykonałam, a raczej próbowałam wykonać makijaż inspirowany Monster High, przyznam że Gosia wybrała temat bardzo oryginalny i ciekawy, postaci z tego co znalazłam jest bardzo dużo i ciężko było mi się zdecydować :)

Wybrałam postać :

Spectra Vondergeist



Moja interpretacja :)




No ale jak widać włosów nie przefarbowałam na potrzeby projektu więc następne zdjęcia już z moim mniej pasującym kolorkiem :) Nabrałam też troszkę trupich kolorków przez dodanie nieco niebieskiego cienia do podkładu.





Więcej na temat projektu możecie znaleźć >TUTAJ< 





PS
właśnie się zorientowałam że to mój setny wpis :)

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. to się cieszę że widać jakiekolwiek podobieństwo :)

      Usuń
  2. Świetny makijaż, super odwzorowanie, i oczywiście fajna inspiracja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś mi najbardziej spasowała wśród tych wszystkich jakie można znaleźć :)

      Usuń
  3. Gratuluje 100 posta :D Makijaż świetny i idealnie odwzorowałaś postać ;) Jeśli mogę spytać jakiego programu użyłaś do zmienienia koloru włosów?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki
      użyłam programu PhotoFiltre, najczęściej z niego korzystam do tego rodzaju przeróbek :)

      Usuń
  4. Kurcze świetny ten makijaż :) ja się zbieram do tego makijażu i zebrać się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      to czekam z niecierpliwością jak już się zabierzesz :)

      Usuń
  5. wooooooooooow! jestem naprawde pod wrażeniem, świetnie Ci to wyszło! usta i rzęsy! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie tam mają takie wydatne usta że i ja takie chciałam mieć :D

      Usuń
  6. ja sie za cos w tym stylu przerobilam na halloween:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na Halloween to fajne postacie :) i w sumie proste do zrobienia

      Usuń
  7. hahah o jacie!!! wow!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż :) Dobrze ze włosów nie farbowałaś hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam już wiele kolorów na głowie ale na fiolet to raczej nie dla mnie :)

      Usuń
  9. Super, ekstra usta :) I ten kolor włosów ekstra, w jakim programie takie cuda tworzycie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy sobie pokolorowałam w programie PhotoFiltre :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      Twój też mi się bardzo podobał :)

      Usuń
  11. niebieski cień do podkładu powiadasz? ciekawa opcja. muszę wypróbować :D
    w ogóle ta tematyka do mnie nie przemawia, ale zrobiłaś makijaż bardzo ładnie i jest klimat wg mnie o tyle o ile mogę powiedzieć z tego jednego zdjęcia postaci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam jakoś nadać cerze trupiego bardzo bladego odcienia, bo w końcu postać którą wybrałam to jak pisało córka upiorów :)
      mnie takie charakteryzacje ostatnio przyciągają więc nie mogłam sobie odmówić tego tygodnia zabawy :)

      Usuń
  12. Wspaniały, z moim MH się przy Tobie chowam! :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. No co Ty chcesz ten akurat bardzo przypadł mi do gustu! może nadaje się bardziej na sesje niż na wyjście ale brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo że raczej po bułki tak bym nie wyszła :)

      Usuń
  14. Świetny makijaż i stylizacja:) Baaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie oddałaś podobieństwo:)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się abym choć trochę była podobna :)

      Usuń
  16. ale szaleństwo! myślę , że na niedzielny obiadek u teściowej będzie jak znalazł hahha...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, teściowa jakby mnie zobaczyła to już całkiem by pomyślała że diabeł wcielony ze mnie :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !