19 maja 2013

Makijaż w stylu Scarlett Johansson - Defilada gwiazd z Golden Rose

Witam

Ostatnio miałam mały kryzys, nie będę się rozpisywać na ten temat ale chciałam podziękować pewnym osobom za wsparcie za rozmowę i za to że po prostu są, muszę uporać się z pewnymi sprawami, które dręczą mnie od jakiegoś czasu, nie wiem czy blog będzie dalej funkcjonował, czas pokaże.


Póki co nadal biorę udział w defiladzie gwiazd, Rihannę sobie odpuściłam ze względu na to że kiedyś już wykonywałam makijaż inspirowany tą gwiazdą. W tym tygodniu króluje Scarlett Johansson



Mój makijaż





 Makijaż w stylu Scarlett Johansson - Defilada gwiazd z Golden Rose






Do wykonania makijażu użyłam:



Twarz: Podkład Revlon CS, korektor Collection 2000, puder Essence, puder Golden Rose
Oczy: baza Artdeco, cienie Inglot, Technic, Bourjois, eyeliner Golden Rose, tusz Golden Rose, kredka Inglot, sztuczne rzęsy Ardell, klej Duo
Brwi: Essence i Wibo
Usta: błyszczyk Bell

22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie CI to wyszło, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie go odwzorowałaś;)
    Podoba mi się;)
    W ogóle pasuje do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam się czemu tak rzadko sięgam po pomarańcz :)

      Usuń
  3. Śliczny makijaż :D Bardzo Ci w nim ładnie :). Ja się poddaje w GR bo i tak nic nie uda mi się wygrać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie ma co się poddawać, może i Tobie by się udało :)
      ja tam nie liczę na to że znów się uda ale dla zabawy robię makijaże :)

      Usuń
  4. Pięknie idealnie go odwzorowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się na tyle na ile mogłam :)

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz w takim makijażu:) brakuje jedynie uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uśmiech rzadko gości na mojej twarzy :)

      Usuń
  6. Cudowny makijaż! Ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszedl Ci przepieknie:) maluj sie tak czesciej i powodzenia wwe wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :*
      tak muszę zdecydowanie częściej sięgać po pomarańcze :)

      Usuń
  8. Fajnie, że dalej próbujesz, bo zawsze coś ładnego zmalujesz :*

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię takie inspiracje zawsze to pretekst do ćwiczeń :)

      Usuń
  9. Świetnie ci wyszedł, trzymam kciuki, zdradź mi jaki odcień jest twojej szmineczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      jeśli chodzi o kolor szminki golden rose to już u Ciebie napisałam :)

      Usuń
  10. Śmiało korzystaj z takich kolorów! To Twoje barwy!
    Brakuje mi tylko uśmiechu...

    Życzę Ci abyś uporała się ze swoimi sprawami i nie rezygnowała z bloga, bo często to dobra odskocznia, która przynosi inną formę relaksu/spełniania. Jednak nic a siłę i jeżeli potrzebujesz odetchnąć od świata wirtualnego to, zrób to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wszystkie miłe słowa, myślę że jak uporam się z choć częścią problemów to będę wiedzieć czy blog dalej będzie istniał, na razie jednak tak jak napisałaś jest to pewny rodzaj odskoczni od wszystkiego a później to się wszystko okaże :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !