8 maja 2013

Makijaż w stylu Anji Rubik - Defilada Gwiazd z Golden Rose

Witam

Ostatnio mam mało czasu na bloga dlatego tak tutaj cicho, postaram się jednak raz na jakiś czas dodać jakieś makijaże :) Jednak projekty do których się zgłosiłam muszą chwilkę poczekać.

Wyniki rozdania postaram się ogłosić do piątku, więc proszę o jeszcze troszkę cierpliwości :)


 Dziś przypomniałam sobie o defiladzie gwiazd więc jeszcze coś udało mi się zmalować :)



Mój makijaż prezentuje się tak:




Makijaż w stylu Anji Rubik - Defilada Gwiazd z Golden Rose





Do wykonania makijażu użyłam



Twarz: Podkład Syis, korektor Collection 2000, puder sypki Oriflame, bronzer W7, róż Essence
Oczy: baza Artdeco, cienie Inglot, eyeliner Golden Rose, tusz Maybelline
Brwi: Wibo
Usta: matujący balsam Essence


24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. no powiedzmy że się starałam :)

      Usuń
  2. Cudny makijaż i bardzo Ci w nim ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie. nie mam wątpliwości, że to Anja ;) w ogóle zrobiłaś go tak fajnie, że bardzo dobrze w nim wyglądasz :) usta fajnie wyglądają. nie spodziewałabym się, że essence może dać taki mocny kolor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się obawiałam jak będę wyglądać, obrysowanie oka czarnym lainerem nie zawsze dobrze wypada

      co do Essence to jestem w nim zakochana, używam prawie zawsze jak wychodzę, też nie spodziewałam się takiego krycia :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wyszło:) Ja w tym tygodniu spasowałam, ale w nastepnym juz nie poposzczę...chyba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie odpuszczaj :)
      ja też spróbuje wytrwać do końca, choć już nie liczę że znajdę się w tej 10-tce :)

      Usuń
  5. Pasuje Ci ten makijaż : )
    Tylko tak na co dzień bez tego eyelinera w wew.kąciku i wymiatasz! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, znając mnie jakbym miała coś w wewnętrznym kąciku to zaraz bym to rozmazała :)

      Usuń
  6. Podoba mi się ten makijaż, też chciałam wziąć udział w tej zabawie, ale nie mam żadnego kosmetyku Golden Rose :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, bo kosmetyki są naprawdę ciekawe, ja do pewnego czasu używałam tylko lakierów tej firmy teraz mam już kilka ulubieńców :)

      Usuń
  7. Ale pięknie! Lubie makijaże na Anję! Pasuje Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak średnio lubię jej makijaże, choć czasem znajdzie się jakiś ciekawy :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. dzięki,
      tylko jakaś imprezka by się przydała jeszcze :)

      Usuń
  9. Oooooooo ale świetnie w nim wyglądasz Kochana!! <3 :)
    w ogóle bardzo mi sie podoba :) Jeszcze tego typu nie miałam na sobie ;) Muszę sobie maznąć :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się trochę bałam że będę wyglądać źle z obrysowanym okiem na czarno, ale wyszło nie najgorzej :)
      spróbuj i Ty :)

      Usuń
    2. Miałam takie same obawy, ale też byłam zadowolona z efektu końcowego. Super Ci wyszło i ekstra wyglądasz!

      glamdiva.pl

      Usuń
    3. no Twój to mi się bardzo podobał, wyglądałaś świetnie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !