23 maja 2013

Makijaż # 21 - oswajam niebieski

Hej


Wczoraj było bardzo delikatnie to dziś coś innego.
Chciałam zrobić zdjęcia paletki technic i tak mi się ten niebieski cień spodobał że musiałam coś zmalować z jego użyciem, oczywiście paltka dalej będzie czekała na swatche. Nie wiem czy to ta sama firma co są te paletki podobne do sleekowych bo bardzo mało znalazłam informacji o niej i chyba nigdzie na polskich stronach nie widziałam jej dostępnej ale jeszcze może uda mi się co nieco doczytać

Co do samego makijażu, mam mieszane uczucia co do niebieskości, bo bardzo mi się podobają ale sama bardzo rzadko z nich korzystam, na co dzień chyba jeszcze nie zdarzyło mi się użyć takiego koloru, no chyba że turkus :)







Do wykonania makijażu użyłam: 



26 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie połączenia;)
    Świetny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijarz... Uwielbiam niebieskie makijarze ale niezbyt mi one pasują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też nie za bardzo ale co tam czasem lubię poszaleć :)

      Usuń
  3. Ale genialny, wiesz co? Spektakularnie wygląda z Twoimi rudościami!!! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie rudy i niebieski współgrają ładnie :)
      i chyba dlatego dość w miarę wyglądam w tym makijażu :)

      Usuń
  4. Odrobinę mocniej roztarłabym czerń, żeby zrobić gładsze przejście, poza tym jest ekstra :) Piękny turkus!

    Paletki Technic? Są dostępne w sklepach internetowych choćby na Cocolicie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zamiarem była taka ostrzejsza granica, nie wyszło dokładnie tak bo górą i tak wyszło roztarte ale nie umiem chyba takich ostrych przejść robić dokładnie :)

      a co do paletki to wiem że technik są w wielu sklepach dostępne ale mi chodziło o tą dużą multi paletkę z ostatniego zdjęcia :)

      Usuń
  5. Pasuje Ci bardzo taki makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak trochę graficznie wyszło. bardzo fajnie :) mocny ten niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogło wyjść bardziej graficznie ale niestety technika jeszcze kuleje :)

      Usuń
  7. idealnie trafia w moje gusta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny ten niebieski. I bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądziłam że jakikolwiek odzień niebieskiego będzie mi pasował :)

      Usuń
  9. Ależ pięnky ten niebieski cień<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak od początku kusił mnie z całej palety :)

      Usuń
  10. Szalenie podoba mi się takie połączenie i świetnie wyglądasz :) Turkus bajecznie komponuje się z Twoją tęczówką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jednak niebieski będzie częściej gościł na powiece niż mi się to kiedyś wydawało:)

      Usuń
  11. Kolor jest cudowny, w ogóle wyszedł Ci makijaż bardzo w moim stylu. Co prawda na co dzień króluje u mnie brąz i czerń, ale na imprezę z pewnością bym taki zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością na imprezie zwracał by nieco uwagę taki makijaż ale to chyba wskazane :)

      Usuń
  12. Zdecydowanie oswoiłaś niebieski :) Mi bardzo się podoba i uważam, że powinnaś częściej sięgać po niebieskie odcienie. Bardzo Ci w nich do twarzy! Ten makijaż jest zdecydowanie wyjściowy, ale pobawiłabym się z małym akcentem niebieskiego na co dzień! Chętnie bym też skorzystała z pomysłu bo mi to się już skończyły a uwielbiam dodać kolorowy akcent do dziennych makijaży :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dzięki:)
      postaram się pomyśleć nad jakimś dziennym makijażem z użyciem właśnie niebieskiego, też lubię przemycić jakiś kolorek w dziennych makijażach :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !