22 maja 2013

Makijaż # 20 - wariacje na temat pomarańczy

Witam


Dawno na blogu nie pojawił się tego typu makijaż, zazwyczaj jest on związany z projektem bądź z defiladą gwiazd :)

Z jednej strony jest to związane z pogodą, wiosna w pełni więc praktycznie cały dzień spędzam na zewnątrz, a to grządki, a to nowe pomysły jak wzbogacić ogród typu rabaty kwiatowe czy sadzenie nowych krzewów :)

Z drugiej zaś strony mam nieco mniejszy zapał do wykonywania makijaży, czegoś mi brakuje, chyba udało mi się odkryć czego, dzięki pewnej przemiłej osóbce, ale potrzebuję czasu żeby wdrożyć kilka planów w to jak maluję czas pokaże jak to będzie :)


No ale wracając do makijaż, przy ostatnim w stylu Scarlett zastanawiałam się czemu tak rzadko używam pomarańczowego cienia skoro lubię ciepłe barwy na powiece, dołożyłam uwielbiany przeze mnie fiolet, który na zdjęciach wyszedł bardziej jak róż :) myślę że pojawi się kilka makijaży z użyciem pomarańczowego cienia :)
 wyszło jak wyszło, mi się nawet podoba :) Jak dla mnie to makijaż typowo na dzień
Na policzkach mam puder zdobyty w Defiladzie gwiazd, który okazał się tak ciemny że służy mi jako bronzer i sprawdza się w tej roli świetnie,

cienie to też w sumie nowość, duża paleta Colours by Technic, jeszcze się z nią oswajam i i może coś o niej napiszę :)




Zdjęcie jakie rzadko robię czyli profil :) Chciałam pokazać jaki efekt daje ten puder

14 komentarzy:

  1. Pięknie i gratuluje nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie kolorów. Lubię takie kombinacje. Ja ostatnio też zaszalałam z kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuje właśnie kombinować z łączeniem kolorów :)

      Usuń
  3. Piękny makijaż, chociaż faktycznie ten fiolet coś się zaróżowił :)
    Też uwielbiam fiolet! mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety mój aparat nie zawsze wychwyci fiolet, albo wychodzi na róż albo na niebieski w zależności od odcienia :)

      Usuń
  4. nie wiem czy zdecydowalabym sie na takie odwazne polaczenie, ale musze przyznac ze Tobie niezle wyszlo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbować mieszać różne odcienie zawsze można :)

      Usuń
  5. no właśnie ten puder mi się też taki za ciemny wydaje :/ niby blush i w ogóle, ale to już takie pogranicze bronzera. jak się tego mniej nałoży to ładnie nawet tak brzoskwiniowo wygląda, ale generalnie mojego serca nie skradł ten puder.
    a makijażyk śliczny. bardzo ładnie pomarańcz wygląda z takim fioletem-różem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla osób z ciemniejszą karnacją będzie ok, ja nawet nie próbowałam nakładać go na całą twarz bo należę do dość bladolicych dziewczyn :)
      myślę że będę używać go właśnie jako bronzera bo taki efekt nawet mi się podoba :)

      Usuń
  6. Cudnie prezentujesz się w takim makijażu :) Szalenie mi się podobasz. Także lubię sięgać po takie kolory.
    Żałuję tylko, że zawsze mam problem z uchwyceniem różu czy bronzera. Przy tym moja technika kuleje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi czasem też nie udaje się uchwycić dany odcień ale powoli dochodzę do techniki "co jak kiedy i gdzie" :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !