1 kwietnia 2013

Zainspiruj się gwiazdą - Tydzień 9 - Marina Łuczenko

Witam

Dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do tych bardzo leniwych, na dodatek tylko leżę i jem i nic więcej, aż strach będzie wejść na wagę po tych świętach :)


Żeby jednak wykonać jakąkolwiek czynność to postanowiłam zrobić jakiś makijaż, padło na kolejny z projektu Zainspiruj się gwiazdą, jeszcze troszkę mi zostało do nadrobienia ale jest bliżej niż dalej :)

Tak więc dziś inspiracja Mariną Łuczenko, która jeśli chodzi o makijaż należy do osób które często można zobaczyć w jednej wersji, w jej przypadku takim nieodłącznym elementem makijażu jest czarna wyciągnięta kreska, ale udało mi się znaleźć coś innego, myślę że Marina w tym makijażu prezentuje się całkiem fajnie :)


źródło: www.zeberka.pl


Moja wersja prezentuje się następująco :)
Dopiero jak wypisywałam kosmetyki które użyłam kapnęłam się że nie użyłam korektora :)






Do wykonania makijażu użyłam:


Twarz: Podkład Bell, puder Oriflame, róż Bell, 
Oczy: Baza pod cienie Artdeco, cienie Inglot i Essence, rzęsy chińczyk, klej do rzęs Duo, kredka Inglot, zestaw do brwi Essence, tusz Maybelline
Usta: Błyszczyk Bell
 

Makijaż wykonany w ramach projektu Zainspiruj się gwiazdą
 >KLIK<

31 komentarzy:

  1. Śliczna dziewczyna i piękny, klasyczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, mi jeszcze została moja inspiracja i nie mogę się zabrac...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja jeszcze Lady Gaga i ta własna inspiracja i będzie koniec :)

      Usuń
  3. wiesz ze z kazdym miesiacem Twoj poziom idzie w gore? oby tak dalej !
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi że widzisz taką zmianę, bardzo się staram aby moja technika makijażu się rozwijała :)

      Usuń
  4. Delikatnie i elegancko. Chyba nawet na co dzień można by się było skusić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że jakby nie była sztucznych rzęs to spokojnie można by na codzień śmigać w takim makijażu :)

      Usuń
  5. bardzo ładny. nie za mocny, ale efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż ładny, w moim stylu :-). Mariny jednak za bardzo nie lubię- ma w sobie coś irytującego. Mimo to uważam ją za bardzo ładną dziewczynę i zazdroszczę Jej figurki ach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też za nią nie przepadam, ale fakt jest ładna i zgrabna :)

      Usuń
  8. Cudny makijaż :) Niby delikatny ale z pazurem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo łądny makijaż, taki troszkę biznesowy ale i kobiecy:)) super, zapraszam do oceny mojego make upu:** pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj kochana! Chciałabym umieścić prace wykonane przez Ciebie na moją akcję Zinspiruj się gwiazdą w notce podsumowującej. Umieszczam w niej jedynie perełki z całego projektu. Jeżeli nie chcesz abym wstawiła na moj blog twoje projektowe zdjecie/a (oczywiście z linkiem do Twojego bloga), to napisz na moim blogu że nie wyrażasz zgody. Sznuję prawa autorskie ;) Notka zostanie opublikowana 6-7 kwietnia. Pozdrawiam, Jessie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na podsumowanie akcji Zainspiruj się gwiazdą!
      http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/04/czesc-dziewczyny-czas-na-podsumowanie_6.html

      Usuń
  11. Katalog w wersji uporządkowanej ;) dzięki za dołączenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://jcmakeupdream.blogspot.com/2013/04/katalog-bloggerek-kosmetycznych-na.html

      Usuń
    2. już dodałam banerek, świetny pomysł lubię być na bieżąco :)

      Usuń
  12. Przepiękny makijaż :) Gratuluję talentu - cudownie malujesz:) Czemu tak późno Ciebie znalazłam? :) Dodaję do obserwowanych i zostaję na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję za miłe słowa i docenienie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !