9 kwietnia 2013

Moje cienie Inglot - prezentacja

Witam


Już od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem napisania tej notki ale jakoś nie mogłam się zebrać.

Pierwszy cień Inglot kupiłam jakoś końcem lata ubiegłego roku. Od tamtego czasu kolekcja stale się powiększa i obecnie wynosi 21 cieni z serii freedom i kilka pojedynczych ale o nich dziś nie będę pisać :)

Część z nich nabyłam drogą wymianki czy też wyprzedaży blogowych. Obecnie tylko 10 cieni ma swoje stałe miejsce, czyli paletkę magnetyczną którą widzieliście w poście z nowościami (klik), pozostałe mieszkają w zastępczej robionej palecie (z dużego opakowania na płyty CD), ale w najbliższym czasie planuję zakup kolejnych palet (jeśli ktoś ma do odsprzedania lub na wymianę to dajcie znać :) )

Nie przedłużając wstępu pokażę jakie kolorki znajdują się w mojej kolekcji :)







Matte 353

Matte 337

Pearl 402

Double Sparkle 457

Pearl 451




AMC Shine 110

Double Sparkle 456

Pearl 409

Double Sparkle 500

AMC 65


Cienie kolorowe czekające na swoją paletkę :)



 Double Sparkle 474

Pearl 410

Double Sparkle 489

AMC Shine 144

Double Sparkle 491

AMC 73





AMC Shine 117

Matrix 947

AMC Shine 115

AMC Shine 136

Pearl 419


W najbliższym czasie postaram się napisać jak się cienie sprawują :)

Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

  1. Zapisałam kilka numerków i kilka mam na swojej liście :) Świetne są te cienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też miałam taką listę i na razie każdy cień już odhaczyłam, teraz muszę poszperać w sieci za kolejnymi :)

      Usuń
  2. ojojoj, ile inGLUT'ów :D
    Tez lubię ich cienie :) Sporo kolorów ten Twojej pierszej paletki beży pokrywa się z tym, co ja mam w domu :) a numer 337 przykuł moją uwagę :) zapisałam sobie i pewnie go kupię, bo szukam takiego fajnego matu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polubiłam ten cień 337 często używam go do konturowania oka na codzień tak więc polecam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję ze sukcesywnie będzie się jeszcze powiększać :)

      Usuń
  4. Ale piękne kolorki, muszę zacząć kolekcjonowac swoje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie, są naprawdę świetne :)

      Usuń
  5. Śliczna kolekcja ;) Ja jeszcze nie mam ani jednego cienia z Inglot musze poczekać i je kupic kiedy następny raz odwiedze Polske bo jednak tam są najtańsze :D Spisałam już sobie pare numerków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Ingloty mogę polecić z czystym sumieniem, a przym wiodą chyba Double sparkle :)

      Usuń
  6. o i kilka numerków wylądowało na liście do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. to i tak tylko cząstka tego co chciałabym mieć :)

      Usuń
  8. Uwielbiam cienie w takich paletkach :) Mam już 3 ułożone (dwie duże i jedną małą). Przepiękne kolorki masz w swojej kolekcji :) Niebieskie i nude najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zdecydowałam się na 10 bo taka paletka zmieści się w mojej komódce poza tym lepiej mi jest komponować takie mniejsze :)
      To właśnie dzięki Inglotowi przekonałam się do niebieskich cieni :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. jest uniwersalny, bardzo go lubię :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. przez nie moje paletki sleek odeszły nieco w kąt :)

      Usuń
  11. WoW swietne kolory, z przyjemnoscia bym ich uzyla ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaaaaa ale cudne kolory! Ja ostatnio stawiam na mat ale te mieniące są niesamowite!! :)) Jak będę przy kasie muszę zrobić napad na Inglot'a ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię maty ale teraz najczęściej sięgam po double sp. :)

      Usuń
  13. ja bardzo rzadko zaglądam do Inglota, bo to przeklęte miejsce dla mojego portfela, ale zazwyczaj jak już wychodze, to z pełną paletką ;) piękne uczucie...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety mam to samo :)
      jeszcze mi się nie zdarzyło żebym odeszła od stoiska z pustymi rękami :)

      Usuń
  14. Ja kiedys mialam raptem 1 ich cien, teraz nie mam zadnego poniewaz w Niemczech niestety nie sa dostepne :( Wiem ze jak pojade do Polski na wakacje rusze do Lodzi i na pewno zakupie kilka plus na pewno 2 duze puste paletki.
    Co zauwazylam to podobienstwo cieni inglota do cieni MUG ktore nie dawno otrzymalam :)
    PS. w jakiej cenie sa te z inglota ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używałam jeszcze cieni MUG, mam nadzieję że kiedyś będę miała tę przyjemność wypróbować :)
      co do cieni inglot to pojedynczy wkład kosztuje 10 zł za kółeczko i 12 zł za kwadrat :)

      Usuń
  15. Co prawda nie lubię cieni Inglota, ale zachęcona kilkoma kolorami uzupełniłam zbiorek :) Nie jest on jakiś super wow i nie czuję się do nich przekonana, lecz baza Pixie Epoxy ratuje sytuację.
    W każdym razie lubię podglądać u innych takie zbiory z jednego powodu, dla kolorów. Później tropię podobne w innych firmach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio bardzo polubiłam cienie inglota, możliwość komponowania własnej paletki z odcieniami jakie nam pasują bardzo mi odpowiada a i gama kolorów jest dość duża :)
      mi jak na razie wystarczają, jakościowo jestem zadowolona i na razie będę jeszcze nawiedzać wysepkę Inglota jak tylko będę miała możliwość :)

      Usuń
  16. uwielbiam inglota musze sobie az sciagawke zrobic jakie cienie dokupic . bardzo pomocny post !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !