27 kwietnia 2013

Moja metamorfoza

Witajcie :)


Dziś postanowiłam odpowiedzieć na tag, który ostatnio krąży między blogami. Tak dość specyficzny i trudny dla wielu osób, np dla mnie, czyli pokazanie się bez makijażu
Czasem zdarza mi się wyjść gdzieś bez makijażu, zwłaszcza teraz kiedy nie pracuję zawodowo, ale bardzo tego nie lubię, zazwyczaj zawsze staram się mieć podstawę na buzi, czyli podkład i tusz. Ale skoro zostałam zaproszona prze Domi to podejmę wyzwanie :)



Zasady:
- Stworzenie kobiecego makijażu, w którym czujecie się najlepiej oraz dodanie zdjęcia "przed", czyli bez makijażu :)
- Dodanie baneru do notki oraz poinformowanie o zasadach, osobie, która Was otagowała oraz o założycielu tagu :)
- Otagowanie kilku osób :)
- Dodatkowo możecie pod założycielską notką wklejać Wasze metamorfozy, które ukażą się w podsumowaniu tagu :)


Makijaż jaki wykonałam jest ostatnio moim ulubionym, często go wykonuję na codzień, zmieniam tylko kolor, dziś jest to róż, wybaczcie stan moich rzęs ale "próbowałam" się po raz kolejny z tuszem którego nie mogę opanować


Mam nadzieję że się nie wystraszycie i ktoś zostanie jeszcze ze mną po tym poście :)










PS

Z tego całego stresu że pokazuję się bez makijażu zapomniałam napisać kogo ja zapraszam do tej zabawy :)

http://barwna-barwnepasje.blogspot.com/
http://mycreativemakeup.blogspot.com/
http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/
http://zakatekpasjiklaudii.blogspot.com/


i oczywiście wszystkie te które nie mają obaw przed pokazaniem się publicznie bez makijazu :)

24 komentarze:

  1. jakbym miała taką ładną cerę jak Ty to bym nosiła tylko tusz... no i ewentualnie trochę podkreśliła brwi. nie marudź, bo ładnie wyglądasz bez makijażu i tak naprawdę nie potrzebujesz tego podkładu, bo starczyłby Ci puder do matowienia co najwyżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa ale ja tam swoje wiem, dziś w miarę wyglądam poza tym tym razem starałam się aby aparat wychwycił jak najmniej szczegółów :)

      Usuń
  2. w Twoim przypadku to rzeczywiscie wystarczy tylko nosek zaczerwienienia i brwi i tusz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no najważniejsze zamaskować te zaczerwienia które zazwyczaj są bardziej widoczne :)

      Usuń
  3. masz bardzo ładną buźkę ;) nawet bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. oj raczej na pewno nie, często płata mi niemiłe figle :)

      Usuń
  5. Masz sliczna, gladka cere, tylko pozazdroscic !
    Zapomnialas napisac kogo zapraszasz do tagu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj widzisz dziękuję za uwagę, zaraz to poprawię :)

      Usuń
  6. Ale masz śliczny cerę,pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się cera piękna i gładziutka :) a makijaż super, bardzo twarzowy i pięknie otworzył Ci oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię w ten sposób podkreślać oko, przynajmniej optycznie są większe :)
      kiedyś o zgrozo traktowałam linię wodną czarną kredką :o

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz i widać przemianę :)
    Co masz dobrego na ustach? bo cudnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ustach mam matujący błyszczyk z essence nr 01 :)

      Usuń
  9. No, no, służy Ci ten makijaż! Ładnie podkreśliłaś sobie urodę, mi tata narzeka że ja się ,,maluję" a nie ,,wyciągam swoje piękno" : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też nie zawsze podoba się makijaż jaki sobie zrobię, mój tata to typ "ja wiem najlepiej" i choć na makijażu się nie zna to i tak zdarza mu się dawać "dobre" rady

      Usuń
  10. Ty nie masz żadnych niedoskonałości na twarzy! Zazdroszczę i oczywiście zostaję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mam mam, grunt to dobre ustawienie się do aparatu :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. raczej grunt to wiedzieć jak się ustawić :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !