6 kwietnia 2013

Makijażowe stylizacje - Sobowtór

Witam Was Kochani

Czas leci nieubłaganie szybko, nawet nie wiem kiedy minął kolejny tydzień stylizacji u Milomanii :)

Na ten tydzień miałyśmy za zadanie znaleźć osobę do której jesteśmy podobni i ucharakteryzować się.
Uwierzcie mi długo myślałam do kogo jestem podobna, w sumie od początku, kiedy się zgłosiłam do zabawy wiedziałam że będę miała z tym problem.

Dlatego dałam sobie spokój z szukaniem i pomyślałam że skoro jestem taka niepowtarzalna :) to chociaż upodobnię się do kogoś.

Mój wybór jest dość nietypowy, bo nie jest to ani żywy ani prawdziwy człowiek.
Przedstawiam Wam Emily, czyli jedną z głównych bohaterek bajki "Gnijąca panna młoda", oglądałam już kilka razy, nawet widziałam program jak powstała, ogólnie polecam i dużym i małym :)



Moja wersja:








Mimo że nie do końca oddałam główny temat tego tygodnia mam nadzieję że moja praca zostanie "zaliczona"

Więcej na temat całej akcji znajdziecie tutaj

52 komentarze:

  1. Haha, padłam! :D Ekstra :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam postac Emily :)
    Dobrze ja oddalas, pomysl na prawde fajjny, ja nosilam sie z zamiarem odtworzenia jej i nie tylko juz od jakiegos czasu ale nie mam zbytnio czym :/
    Moze kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ten pomysł chodził mi po głowie od dłuższego czasu, a wykonałam ją tymi samymi kosmetykami którymi maluję się na codzień i od święta :)

      Usuń
  3. Uwielbiam CIę! :D
    Ej, jak zrobiłaś cudo z tym wyszczupleniem nosa i nadania mu 'jej' kształtu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      nosek wykonturowałam po bokach i nieco rozjaśniłam środkiem, dziurki "przedłużyłam" nadając im trójkątny kształt :)

      Usuń
  4. Wow!! Niesamowicie to wymyśliłaś! Ta charakteryzacja jest genialna, podoba mi się bardzo. Namęczyłaś się pewnie ale było warto bo efekt końcowy jest powalający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że się podoba :)
      było trochę zabawy ale chyba gorsze było zmycie tego wszystkiego :)

      Usuń
  5. Nie wiem co napisać z wrażenia :) Świetnie uchwyciłaś temat :) Nigdy nie wpadłabym na to by zrobić sobowtóra z postaci z bajki :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie podejrzewałam że w taki sposób zinterpretuję to zadanie :)

      Usuń
  6. Ale genialne ! Wyglądasz naprawdę bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow super ci się to udało!! też bym chciała tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      to nie było aż tak trudne :)

      Usuń
  8. kocham animacje Tima Burtona <3
    a corpse bride w Twoim wykonaniu świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!!!!!! Oszalałam - jaki czad!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, no pomysł świetny i wykonanie perfekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do wykonania to bym się nie zgodziła bo jest kilka niedociągnięć ale i tak z efektu jestem zadowolona :)

      Usuń
  11. hahhahahahhahah o zesikałam sie tu na miejscu :D
    jestes przebabka :D szacun :D hehhehehe

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowite *_*
    wykonanie i sam pomysł rewelacyjne! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha no nieźle :) Nie wiem czy to komplement, ale wyglądacie identycznie :D hehe Super praca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha ha ha też padłam!:D Pomysł rewelacyjny, napracowałaś się! Rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stylizacja nie należała do krótkich ale taka praca to sama przyjemność :)

      Usuń
  15. Super! Uwielbiam "gnijącą pannę młodą". Świetnie ci to wyszło, naprawdę podziwiam cię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. hahahahahha padłam dobre!
    Kochana oczywiście ,że praca zaliczona heheh, jestes niesamowita!
    A upodobniłas sie do niej w 100% :)
    Rewelacyjna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      cieszę się że praca się spodobała i została zaliczona :)

      Usuń
  17. Aż się uśmiechnęłam! Rewelacja - brawa za pomysł,wykonanie i... ODWAGĘ!

    Zapraszam do mnie,
    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham ten film! Idealnie oddałaś charakter postaci, super!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo polubiłam ten film, naszło mnie żeby go znów obejrzeć :)

      Usuń
  19. omatko! ;D super! po prostu zgubiłam szczękę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u łaaa miło czytać takie komentarze :)
      ale już pozbierałaś? :)

      Usuń
  20. Wyszło ekstra !! świetny pomysł !! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie wyszło hah :D Super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niesamowicie się też ubawiłam wykonując tą charakteryzację :)

      Usuń
  22. Świetna kopia :D
    Uwielbiam filmy/animacje Tima Burtona, jest geniuszem! (szczególnie gdy ma do dyspozycji Johnn'ego Depp'a) <3
    Pozrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      Filmy Tima są w mojej ścisłej czołówce ulubionych :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !