30 kwietnia 2013

Makijażowe stylizacje - podsumowanie

Witam


Jak po każdym zakończonym projekcie, przyszedł czas na malutkie podsumowanie
Duże podziękowania należą się Milomanii za pomysł i zorganizowanie całej akcji, bawiłam się świetnie, wymyślając i wykonując stylizacje, pod koniec troszkę odpuściłam ale jak wiadomo choroba nie wybiera a i z czasem było ciężko


Przejdźmy więc do podsumowania projektu :)
Tradycyjnie klikając w zdjęcie przeniesiecie się do posta z daną stylizacją :)


Tydzień 1 - żywioły
Woda



Tydzień 2 - Postarzanie twarzy



Tydzień 3 - Księżniczki Disneya 



Tydzień 4 - Zwierzak lub owoc



Tydzień 5 - Sobowtór



Tydzień 6 - Kosmos



Tydzień 7 - Pop art






26 komentarzy:

  1. Haha :D zgadzam się staruszka wyszła Ci genialnie :) chyba też zrobię podobny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś zawsze po zakończonych projektach lubię zrobić takie podsumowanie :)

      Usuń
  2. Jeeeeeeezu, jak zobaczyłam tą babkę, najpierw myślałam, że coś Ci się stało, nie mogłam uwierzyć, że to Ty! Genialne!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza babcia na świecie :) potem zgniła i zjadły ją zwierzaki :)hehe
    Kochana poprosze o dane do wysyłki i wybór ulubionych kolorków :)
    Na blogu jest info w poście :)
    Dziękuję za zabawę, byłas świetna!Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję za wyróżnienie, bardzo mnie podbudowałaś :)
      to ja jeszcze raz dziękuję za pomył na akcję :)

      Usuń
  4. staruszka wyszła Ci świetnie;)
    z resztą wszystkie makijaże są bombowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze naprawde fajne, pomysłowe makijaże :D Staruszka i Zgniła Panna Młoda są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwięcej pracy mnie kosztowały :) ale warto było :)

      Usuń
  6. Staruszka jest genialna, usteczkowe twory też super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Księżniczka boska!! a staruszka wielkie woooow! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. sobowtór jest niesamowity... zatkało mnie!!! a ja nie umiem zrobić sobie nawet porządnej kreski :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę praktyki i kreska zacznie wychodzić na potem to z górki :)

      Usuń
  9. ja to nie mogę wyjść z podziwu jak świetne te owocki na ustach zrobiłaś. genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie było takie trudne to jakoś poszło :)

      Usuń
  10. Staruszka niesamowita, strasznie podobają mi się też zwierzaki i owoce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staruszka chyba zajęła pierwsze miejsce :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. i tak babcia gwiazdą się stała :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !