20 kwietnia 2013

Makijażowe stylizacje - Kosmos

Witajcie kochani

Trochę mnie tutaj zabrakło i nie wiem kiedy posty będą pojawiać regularniej,

Ostatnio miałam pewne kłopoty zdrowotne, które były głównym powodem braku postów. Na szczęście jest już znacznie lepiej i najważniejsze że badania wyszły ok.

Bardzo żałuję że nie mogłam dodać makijażu na 6 tydzień zabawy u Milomanii, miałam cichą nadzieję że uda mi się zaliczyć wszystkie prace na czas, no ale niestety nie dało się :) jutro postaram się dodać coś na ostatni już tydzień, wielka szkoda że to już koniec, to do tej pory najlepszy projekt w jakim brałam udział :)

Oczywiście miałam inny plan, bardziej ambitny ale teraz brak mi czasu, wykorzystuję ładną pogodę na prace w ogrodzie i na grządkach, a wieczorem jestem tak padnięta że myślę tylko o szybkim prysznicu i łóżeczku, ale nie narzekam słońce ładuje mi nieźle baterie więc działam puki mogę :)


Tak więc (wiem nie zaczyna się tak zdania :P ), makijaż w kosmicznych klimatach, choć niewiele ma on wspólnego :)
Wybaczcie że tylko jedno oko




Więcej na temat całej akcji znajdziecie tutaj





Przypomina Wam także o rozdaniu na moim blogu >KLIK<

14 komentarzy:

  1. Sliczny makijaz,bardzo ladnie dobrane,zywe kolory,zgrywaja sie z twoja teczowka.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne połączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam takich kolorów jakich zazwyczaj używałam do zdobienia paznokci w stylu galaxy :)

      Usuń
  3. ale piekny ! kosmiczne kolory , a makijaz w sam raz na wieczórne eskapady :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. tutaj zieleń jest połączona z czarną bazą ale solo też świetnie wygląda :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !