28 kwietnia 2013

Makijaż w stylu Dity Von Tesse - Defilada gwiazd z Golden Rose

Hejka :)


Ostatnio żałowałam że nie dałam rady wykonać makijaży na poprzednie tygodnie zabawy, szans i tak bym pewnie nie miała patrząc na prace wyróżnione, ale zabawa to zabawa dlatego przygotowałam coś na bieżący tydzień

Podoba mi się styl Dity, podkreśla ona swoje atrybuty stylizując się na lata 40-ste.
źródło

Makijaż bardzo podobny do tego w stylu Marylin, tyle że pieprzyk znajduję się wyżej :), główna rolę odrywają tu usta, makijaż oka ograniczyłam do kreski i jasnego cienia


"Makijaż w stylu Dity Von Teese - Defilada gwiazd z Golden Rose"


Czego użyłam do wykonania makijażu:

Twarz: Podkład Avon i Bourjois, korektor Collection 2000, puder Essence, róż Oriflame,
Oczy: baza pod cienie Artdeco, cień Golden Rose i Inglot, eyeliner Golden Rose, sztuczne rzęsy ardell, klej Duo, tusz Sensique
Brwi: zestaw do stylizacji Essence
Usta: konturówka Astror, szminka Rimmel


18 komentarzy:

  1. wygladasz zjawiskowo! bardzo pasuje Ci taki makijaz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnimi czasy lubię makijaże z akcentem na usta :)

      Usuń
  2. Pieknie:) Ładnie się wystylizowałaś, te korale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się dobrać jakieś pasujące dodatki :)

      Usuń
  3. Ale szykownie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż :D Idealnie odzwierciedla Ditę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie trudno wykonać makijaż w stylu Dity, wystarczy kreska i mocne usta i już :)

      Usuń
  5. To Twoje prace ciągle widzę w sieci i zastanawiam się kto tak pięknie maluje! Wkońcu znalazłam Twojego bloga!!!! :)

    a moze chciała byś wziąć udział w moim rozdaniu? do wygrania 3 palety cieni od elf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej bardzo mi miło :)

      zajrzę i może wezmę udział :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !