10 kwietnia 2013

Makijaż w stylu Audrey Hepbern - Defilada gwiazd z Golden Rose

Witam


Postanowiłam i ja wziąć udział w konkursie organizowanym przez Golden Rose i w ostatniej chwili zmalowałam makijaż inspirowany Audrey Hepbern, największym problemem był warunek że trzeba wykorzystać przynajmniej jeden kosmetyk Golden Rose, ja niestety mam bardzo ograniczony dostęp tych kosmetyków poza oczywiście lakierami do paznokci. W sumie znam tylko jeden mały sklepik gdzie można coś wybrać, choć i tam nie ma szału.

Na szczęście przypomniało mi się że posiadam jeden cień z którego właśnie skorzystałam :)
Mam nadzieję że jest choć troszkę Audrey w moim makijażu :)


 





Czego użyłam do wykonania makijażu:
Twarz: Podkład Revlon CS, puder i róż Oriflame, korektor Collection 2000
Oczy: Baza Kiko, cień Golden Rose i Sleek, tusz Eveline, kredka Essence, eyeliner Kryolan, sztuczne rzęsy Ardell
Brwi: Zestaw do stylizacji Essence
Usta: pomadka Wibo

24 komentarze:

  1. Oczywiście, że przypomina Audrey :-) ja niestety nic nie posiadam z golden rose dlatego nie mogłam wziąć udziału w konkurise :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też w ostatniej chwili przypomniałam sobie o cieniu bo inaczej też pewnie nie wzięłabym udziału :)

      Usuń
  2. Wygląda ślicznie. Ja jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałam w sumie wziąć w tym udział, a czas już minął? Bardzo ładny make up:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy makijaż można zrobić do środy, może teraz weźmiesz udział :)

      Usuń
  4. Super makeup :) Bardzo podobaja mi się te stuczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne są te rzęsy (ardell)
      :)

      Usuń
  5. pewnie, że widać Audrey ;) kreska jest totalnie w jej stylu i te rzęsy <3 trochę bardziej brzoskwiniowo-różową pomadkę tylko bym chyba tu widziała zamiast tej totalnie różowej, ale generalnie i tak jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też dopiero po zrobieniu zdjęć wiedziałam że źle dobrałam pomadkę, ale robiłam ten makijaż naprawdę w ekspresowym tempie :)

      Usuń
  6. mysle, ze jak najbardziej widac Audrey - podkreslone oczy i gorna powieka, super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to będę próbować dalej w konkursie z innymi gwiazdami, jak tu widać cechy charakterystyczne :)

      Usuń
  7. Super makijaż - bardzo mi się podoba:) Czym farbujesz włoski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      włosy to wynik eksperymentów, miałam kolor wiśniowy i zaczęłam je rozjaśniać, najpierw rozjaśniacz aobecnie używam farb w odcieniach blondu :)

      Usuń
  8. Świetny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny makijaz taki subtelny ale z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka chciała bym cię serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w projekcie na moim blogu, mam nadzieję, że weźmiesz udział :))http://malwina305.blogspot.com/2013/04/projekt-makijazowo-paznokciowy-z.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze muszę się zastanowić ale dzięki za zaproszenie :)

      Usuń
  11. BOMBA! pośród tych makijaży, które widziałam twój podoba mi się najbardziej i najlepiej oddaje klimat :)
    Powinnaś częściej w taki sposób się malować, zjawiskowo wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło że się podoba :)
      przyznam że spodobał mi się taki sposób malowania :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !