24 kwietnia 2013

Makijaż konkursowy - Przywitaj wiosnę makijażem

Hejka


Wybaczcie że ostatnio tak mnie mało ale wpadłam w wir prac ogrodowych, jak już znajdę chwilkę to jestem tak zmęczona że nie mam siły nawet przejrzeć Wasze blogi, przez co mam spore zaległości ale postaram się je nadrobić :)



Dziś tak jak wskazuje tytuł wreszcie zmalowałam makijaż na konkurs organizowany przez Domi, pomysł był w głowie już od dawna, musiałam tylko wygospodarować chwilkę czasu na wykonanie. Inspirowałam się krokusem:
Więcej na temat całego konkursu możecie znaleźć >TUTAJ< czasu jeszcze troszkę zostało więc można wziąć udział :)


Jednym z punktów regulaminu jest że do wykonania makijażu musimy użyć jakiegoś kosmetyku marki MIYO, na szczęście mam w swojej kolekcji cień w kolorze zielonym, użyłam go do wykonania kreski,







Kosmetyki wykorzystane do wykonania makijażu:

Twarz: Podkład Revlon, korektor Collection 2000, puder, róż i rozświetlacz Essence
Oczy: Baza Kiko, cienie Inglot, Miyo, Sleek, baza Kobo, sztuczne rzęsy Ardell, klej Duo, kredka Inglot, tusz Sensique
Brwi: zestaw do stylizacji brwi Essence
Usta: Matowy krem do ust Essence

16 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) bardzo ładne kolorki cieni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się znaleźć podobne kolorki jak krokus :)

      Usuń
  2. podoba mi się ^^ ale chyba nie powinnam się tak wypowiadać publicznie, żeby nie wyszło na to, że jestem stronnicza ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak wiadomo że oceniać będziesz sprawiedliwie :)
      a podobać mogą Ci się wszystkie nadesłane prace prawda? :)

      Usuń
  3. Ja też właśnie napisałam post nt. tego konkursu. :D Życzę Ci powodzenia, ponieważ wykonałaś piękny makijaż, który z pewnością będzie mocnym konkurentem.

    Buźka! :*
    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też życzę powodzenia,
      myślę że nie jestem zbyt dużą konkurencją :)

      Usuń
  4. śliczny makijaz, bardzo Ci w nim do twarzy :)
    a jeeli massz zamiar wziąc udzial w mojej zabawie, możesz dołączyć o kaażdej porze i w dowolnym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      w takim razie już postaram się coś zmalować :)

      Usuń
  5. Ale boski makijaż!!! :OO ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !