17 marca 2013

Zainspiruj się gwiazdą - Tydzień 8 - Lana Del Rey

Hej kochani :)


Dziś czuję się już znacznie lepiej i dlatego postanowiłam coś w końcu zmalować, obiecałam sobie że nadrobię projekt u Jassie, tak więc dziś mój makijaż jest w stylu Lany Del Ray.

Tym razem już mniej więcej kojarzę kim jest ta gwiazda, a dodatkowo przynajmniej dowiedziałam się że jest z mojego rocznika :)

źródło: http://thedailyshift.com/2012/11/13/lana-del-rey-born-to-die-the-paradise-edition-review/
Makijaż bardzo prosty, a zarazem zmysłowy i kobiecy, czyli po raz kolejny klasyka :)
Kreskę musiałam dostosować do mojej powieki, bardzo żałuję że nie mogę pozwolić sobie na grubszą i dłuższą 




Do wykonania użyłam:
Twarz: podkład Kobo, korektor Collection 2000, puder Essence, róż Catrice
Oczy: baza Kiko, cienie matowe Inglot, kredka Gosh i Inglot, eyeliner Kryolan, tusz Wibo, cień do brwi Essence, sztuczne rzęsy Wibo, Klej do rzęs Duo
Usta: pomadka Wibo eliksir

Makijaż wykonany w ramach projektu Zainspiruj się gwiazdą, więcej na ten temat >TUTAJ<


14 komentarzy:

  1. śliczna kreska Ci wyszła :) nie chodzi chyba o to żeby "małpować" makijaż gwiazdy tylko żeby dostosować do swojego typu urody. udało Ci się wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się zawsze dostosować makijaż do siebie na tyle na ile pozwalają mi na to moje umiejętności :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z powyższym komentarzem :) bardzo ładnie Ci w takim make upie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zalotnie :) Prześliczne oczka, idealne na co dzień i na wyjście. Bym zapomniała, piękne odwzorowanie! Nie ma się do czego przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, taki makijaż uniwersalny dla każdego i na każdą okazję :)

      Usuń
  4. klasyczny, bardzo ładny i staranny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !