10 marca 2013

Zainspiruj się gwiazdą - Tydzień 7 - Miley Cyrus

Witam


Dziś postanowiłam wykonać kolejny makijaż z projektu u Jessie, przyznam że co niektóre gwiazdy nie są mi znane, tak jak dzisiejsza, czyli Miley Cyrus, brak mi było jakiegokolwiek pomysłu i głównie dlatego zwlekałam,

Ale w końcu zebrałam się w sobie i stworzyłam bardzo delikatny makijaż, idealny na dzień, bo na takie w większości trafiałam szukając inspiracji.


Muszę teraz nadrobić kolejne tygodnie, myślę że w tym tygodniu jakoś uda mi się zmalować kilka makijaży :)

Mój dzisiejszy makijaż prezentuje się następująco:







Do wykonania makijażu użyłam:

Twarz: Podkład Syis, korektor Dermacol, puder essence, róż Essence
Oczy: Baza DIY, cienie Inglot, eyeliner Kryolan, kredka Avon, tusz Maybelline, zestawd do brwi Essence
Usta: Pomadka Wibo, błyszczyk Essence


Więcej informacji o projekcie znajdziecie >TUTAJ<


16 komentarzy:

  1. super, bardzo lubię brązy :)))
    i zaciekawiłaś mnie tym pojemniczkiem na waciki *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w najbliższym czasie zrobię post jak mieszkają moje wszystkie kosmetyki to wszystko dokładnie obfocę i opiszę :)

      Usuń
  2. Delikatny, dzienniak takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też na dzień lubię takie makijaże :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny :) podoba mi się Twoja interpretacja Miley, fajnie, że dostosowałaś kolorki do swojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ;) Oj takie spotkania są mega! :)
    Ale cudowny makijaż! Bardzo Ci pasuje ;) Podoba mi się ;):)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      może kiedyś będzie mi dane uczestniczyć na takim spotkaniu :)

      Usuń
  5. widzę, że cieni Inglot używasz;) bardzo dobrze się prezentują na Tobie, sama też ich używam często;) Pasuje Ci ten make up:)

    super, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cienie inglot "odkryłam" jakoś na jesień, i bardzo polubiłam chyba bardziej niż sleekowe paletki :)

      Usuń
  6. śliczny, pasuje do Ciebie :)

    zapraszam
    http://mjsmakeup.blogspot.com/2013/03/akcja-zainspiruj-sie-filmem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za zaproszenie, może dołączę ale muszę się jeszcze zastanowić :)

      Usuń
  7. muszę przyznać, że makijaż wyszedł Ci super. pasują do Ciebie takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      myślę że brązy pasują większości kobiet :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie Ci w brązach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawnej to był jedyny kolor na powiekach jaki stosowałam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !