5 marca 2013

Projekt kolory tęczy - podsumowanie

Witam :)


Jako że po każdym projekcie robię małe podsumowanie, tak jest i tym razem.

Jeszcze raz duże buziaki i podziękowania dla Asi, która która była inicjatorką całego projektu :)


Wiem że mam małe zaległości jeśli chodzi o inspiracje gwiazdą, ale mam nadzieję że mi to wybaczycie :) 


Klikając w zdjęcie przeniesiecie się do posta z makijażem :)
















 
















Ciekawa jestem który makijaż przypadł Wam najbardziej do gustu?

Inne uczestniczki znajdziecie >TUTAJ<

18 komentarzy:

  1. Mi się wszystkie podobają bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale tu się pozmieniało! fajnie :)
    makijaże świetne oczywiście ;) ja nie dałam rady z tym projekt. niestety zabrakło czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nadal pracuję nad wyglądem bloga :)
      co do projektu to czasem wypadną różne sprawy a brak czasu to niestety częsty problem :)

      Usuń
  3. te mega kolorowe najlepsze;)uwielbiam takie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też coraz bardziej takie lubię :)

      Usuń
  4. Śliczne makijaże :) Masz bardzo duży talent :) Ja dopiero zaczynam szaleć z make-upem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ja w sumie od niedawna zaczęłam malować jeszcze dużo przede mną :)

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się z 2 tygodnia, ten z soczystym żółtym cieniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę jeszcze kiedyś wypróbować cienie z tego makijażu :)

      Usuń
  6. ładne makijaże....prezentacja bardzo ciekawa...wg projektu oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !