16 marca 2013

Organizacja moich kosmetyków + HexxBox

Witam cieplutko :)

Pociągająca i z cudownymi czerwonymi oczkami postanowiłam naskrobać jakiś konkretniejszy wpis :)

Na początku chciałam podziękować za wszystkie komentarze dotyczące postarzania, cieszę się że Wam się podobał efekt i sprawiłam Wam tyle radości zwłaszcza ostatnim zdjęciem :)


Zawsze bardzo lubiłam wszelkie posty czy filmiki traktujące o organizacji kosmetyków, zawsze coś można podpatrzyć i wykorzystać u siebie.
Ja odkąd zainteresowałam się makijażem myślałam o jakimś swoim miejscu, gdzie wszystko będę miała pod ręką i nie będę musiała zastanawiać się czy akurat ten błyszczyk który jest mi potrzebny jest w sypialni w pokoju czy może w łazience.
Sukcesywnie więc od jakieś roku wdrażałam różne pomysły, aż do momentu w którym jestem teraz, czyli bardzo blisko ideału :)

Tak oto moje małe miejsce na ziemi wygląda w całości



Toaletkę znalazłam przypadkiem na jakieś stronie z ogłoszeniami, odkupiłam w stanie idealnym za bardzo niewielką kwotę,

A tak prezentują się szczegóły 

Przeźroczystą komódkę, którą widzicie na zdjęciu wykonaliśmy wspólnie z moim mężem, choć większy udział miałam ja :) jest kilka niedociągnięć ale pierwszy raz coś takiego robiłam więc trudno żeby było idealnie, wiem już jakie błędy popełniliśmy i dlatego też będą pewne zmiany ale to z czasem :)

Oczywiście mogłam kupić gotowe szufladki, ale skutecznie odstraszały mnie ceny, poza tym wykonując je samodzielnie miałam dowolność w szerokościach i wysokościach, uchwyty wykonałam z elementów do wyrobu biżuterii :)




Ponad komodą widać moje umiłowanie do sztucznej biżuterii :)
A w środku kilka nowości, o których zapewne też napiszę :)




 Pokazuję też z bliska pojemniczek jako ostatnio kupiłam w Pepco, kosztował bodajże 10 zł



Dzięki niemu pod ręką mam i waciki i patyczki :)

 


Wybaczcie brudne pędzle ale nie miałam sił na wypranie ich, trzymam je w szklaneczkach, które także nabyłam w Pepco



Jak widać lubię mieć wszystko widoczne i pod ręką, tak jeśli chodzi o kosmetyki jak i biżuterię, wiem że to nie służy im najlepiej, ale już tak mam, że jak coś widzę to tego używam, a jak jest schowane to zapominam




Druga część posta dotyczy pewnej niespodziewanej przesyłki od Asi znanej z bloga Tysiąc jeden pasji, która jest pomysłodawczynią i organizatorką HexxBoxa,

W paczce dostały mi się same cudeńka i z przyjemnością będę je sobie teraz na spokojnie testować :) miałam pokazać Wam wcześniej ale choroba skutecznie pokrzyżowała mi plany co do całego tego minionego tygodnia


Całość paczuszki prezentowała się następująco: 


2 korektory z Collection 2000 o których już co nieco słyszałam i miałam dużą ochotę na zakup, więc tym bardziej się ucieszyłam :)

Lakier Berry M kolor 307 Grapefruit, 
na tym zdjęciu kolor przekłamany, pierwsze zdjęcie lepiej oddaje odcień, oczywiście od razu musiałam pomalować sobie pazurki, mimo że ostatnio nie są w najlepszej kondycji


 Baza pod cienie Kiko
z tą firmą nie miałam jeszcze styczności, choć słyszałam dużo dobrego
 jeśli chodzi o bazę zobaczymy jak będzie spisywać się na tle innych


Do tego wszystkiego dołączonych było mnóstwo próbek

31 komentarzy:

  1. świetne to Twoje centrum dowodzenia :D jak już będę na swoim, na pewno nie zapomnę o toaletce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja żałuję że nie zainteresowałam się wcześniej makijażem bo pewnie uwzględniłabym toaletkę podczas remontu sypialni, a tak musiałam jakoś kombinować żeby ją wkomponować w otoczenie :)

      Usuń
  2. osobiście wolę mieć wszystko schowane, ale twoja toaletka mi się podoba ;) Piękną paczuszkę dostałaś. Ostatnio czaję się na bazę z kiko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ciekawa jestem tej bazy :)

      Usuń
  3. Ojjj też uwielbiam posty "organizacyjne". Fajnie podpatruje się różne pomysły, czasem nawet się z nich korzysta lekko modyfikując lub nie :D Post genialny. Komódka udała się bardzo. Podoba mi się, że jest przezroczysta i wszystko widać - to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dawna podobały mi się takie komódki przeźroczyste, ale ceny są dość wysokie i zazwyczaj są zbyt małe

      Usuń
  4. to ten pojemniczek z Pepco na waciki?
    całość wygląda rewelacyjnie !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ten, był jeszcze inny ale ten bardziej mi pasował :)

      Usuń
  5. masz swoj raj na ziemi , zazdroszcze!;)
    w pepco mozna duzo dobroci nabyc ;)
    uwielbiam takie posty !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze chyba mi się nie zdarzyło wyjść z pepco bez niczego, zawsze kupię jakiś drobiazg :)

      Usuń
  6. chciałabym mieć toaletke, ale miejsca na nią brak! :(
    super zorganizowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam trochę pozmieniać żeby wcisnąć toaletkę ale jakoś wszystko dopasowałam :)

      Usuń
  7. Fajnie zorganizowałaś sobie toaletkę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Komódka na kosmetyki jest genialna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dłuższego czasu o takiej marzyłam :)

      Usuń
  9. jak się robi takie przezroczyste szufladki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je zrobiłam z pleksy, powycinałam elementy (fronty, boki, spody i tyły) i sklejałam odpowiednim klejem (epoksydowy) gorzej było z obudową ale ona jest do poprawki :)

      Usuń
  10. Super toaletka i taka jest zorganizowana i uporządkowana *.* Ehh jak popatrzę na swoją komodę to ręce mi opadają xD


    http://colorfulmadworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uporządkowana do zdjęcia zazwyczaj panuje na niej artystyczny nieład :D

      Usuń
  11. Fantastyczna ta Twoja toaletka. Sama bym chętnie taką nabyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się ciesze że znalazłam ją wśród ogłoszeń :)

      Usuń
  12. Świetnie masz kosmetyki poukładane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz przynajmniej nie mam problemu z szukaniem :)

      Usuń
  13. ja też chcę toaletkę ;( taką ze światełkiem. takie mam marzenie. zazdroszczę Ci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno kiedyś taką sobie sprawisz :)

      Usuń
  14. ta przeźroczysta komódka jest cudowna ! :D


    http://myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja jeszcze poproszę o notkę z dokładną instrukcją jak zrobić taką komódkę i gdzie nabyć materiały na nie :)
    Marzy mi się taka, ale ta co mi się akurat spodobała kosztuje 155zł, a potrzebne by mi były dwie takie, żeby móc zapakować wszystkie swoje kosmetyki.
    I mam jeszcze prośbę, mogłabyś zmienić tło na jednolite, ciężko się czyta posty na takim tle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że podczas pracy nie robiłam zdjęć, ale ni przypuszczałam że komuś może się to przydać, nie wiem czy będę umiała jasno wytłumaczyć jak krok po kroku zrobić taką komódkę ale postaram się dla Ciebie coś takie stworzyć

      Dzięki za radę dotyczącą tła, cały czas pracuję nad wyglądem bloga i każda rada jest na wagę złota :)

      Usuń
    2. dzięki wielkie, w takim razie czekam z niecierpliwością :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !