8 marca 2013

Makijażowe stylizacje - Żywioły

 Witam kochani :)

Ruszył kolejny projekt, tym razem zabawę rozpoczęłam Milomania, na której blog serdecznie Was zapraszam. Projekt makijażowe stylizacje do łatwych moim zdaniem nie będzie należał ale wyzwanie podjęłam i spróbuję sprostać :) Więcej informacji znajdziecie >TUTAJ<



Na pierwszy tydzień przypadły żywioły :)
Długo zastanawiałam się nad  tym który żywioł wybrać, bo swój czyli ogień już raz próbowałam przedstawić w formie "makijażu", >KLIK<, tym razem postawiłam na całkowite przeciwieństwo, czyli woda :)

Moje jak zwykle wizja całej stylizacji w głowie była dużo lepsza, a wyszło jak wyszło, Wam zostawiam ocenę mojej pracy :)


Pierwsza wersja



Druga
 





14 komentarzy:

  1. Z tymi niebieskimi ustami najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrząc na zdjęcia też tak uważam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ciężko mi było coś wymyślić bo to całkiem nie moje kolory :)

      Usuń
  3. Przypominasz mi wodą syrenke :) i zdecydowanie odwzorowałaś temat wody, patrząc na zdjęcia odrazu widac jaki to żywioł :) Z niebieskimi ustami tak chłodno...ale i lepiej, bo wody otwarte są zimne :)Super!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się żeby nie był to zwykły makijaż :)
      niebieskie usta zdecydowanie bardziej pasują ale chciałam spróbować nowy błyszczyk :D

      Usuń
  4. Mi też bardziej podoba się z niebieskimi ustami :) Wyglądasz jak Nimva Wodna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie że fajniej z ustami niebieskimi:)) rusałeczka;)
    Zapraszam do mnie, co prawda dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że Ci się spodoba;)kamiladzwonkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie jak syrenka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !