11 marca 2013

Makijażowe stylizacje - Postarzanie

Hej kochani :)


Dziś naszło mnie na wykonanie kolejnej stylizacji makijażowej. Tym razem miałyśmy za zadanie dodać sobie kilka lat, czyli postarzanie. Przyznam że projekt ten do łatwych nie należy, ale zabawy przy nim jest wiele.
Już raz próbowałam się "postarzyć" i wydaje mi się że tym razem wyszło ciutkę lepiej :

Nie przedłużając wstępu przedstawiam Wam Madzię za jakieś 60 lat :)



dla porównania wczorajsza ja



A później dostałam głupawki i latałam po domu z góralską ciupagą, nawet podkradłam bamboszki mojego taty :D
(te zdjęcia proszę potraktować z przymrużeniem oka :D )


Do wykonania charakteryzacji posłużyły mi kosmetyki kolorowe, które stosuję na codzień


Zapraszam również do zapoznania się z innymi uczestnikami zabawy :) >KLIK<

36 komentarzy:

  1. RE-WE-LA-CJA.
    Jestem pod wrażeniem!
    Jakbym spotkała Cię w mpk'u na pewno bym Ci ustąpiła miejsca mysląc, że jesteś sędziwą babcią. Serio mówię!
    Stylizacja jest bardzo przekonywująca.
    Jak na moje oko w tej stylizacji wyglądasz na 75-80 lat.
    To samo powiedziały moje współlokatorki, gdy pokazałam im Twoje zdjęcia :)
    A żebyś widziała ich minę, jak pokzałam im potem Twój look walentynkowy. :) Nie wierzyły, że to jedna i ta sama osoba.
    Oklaski i ukłony w Twoją stronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz dobry patent na miejsce w komunikacji miejskiej :D

      Usuń
  2. hahaha, genialna stylizacja, a zdjęcia z ciupagą to rozbawiły mnie do łez :):):)
    wyszło Ci świetnie, tym samym coraz bardziej boje się tej stylizacji, bo boję się zobaczyć jak ja będę wyglądać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetna zabawa takie postarzanie, ciekawa jestem jak Tobie pójdzie :)

      Usuń
  3. Jezus maria, padłam hahahahah :D To ostatnie zdjęcie jest genialne :D jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahhahahahah zesikalam sie tu , hahahahhahahhaha nie dosc ze charakteryzacja wyszłą swietna , dodałas lat i to tak ze trudno rozpoznac czy to młoda czy stara rzeczywiscie, plus zdj smieszne :D odemnie masz celujący !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :*
      u mnie w domu twierdzą że nie poznaliby mnie gdybym weszła niespodziewanie :)

      Usuń
  5. hahahahah :D GENIALNIE!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D rewelacja Kochana!! :D Szacun :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahahah z wrażenia ekran oplułam :D o matko boska koleżanko , kiedy idziemy na kółko różańcowe? :) nie no normalnie szczena na ziemi (sorki- szczena w szklance wody)rewelacja, pobiłaś mnie na głowę!
    Widzę, że i Ty głupawki po tym dostałaś i bawiłaś się nieźle :) i o to własnie chodzi w tym wszystkim! REWELACJA!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zabawę miałam przednią :D i wszystko dzięki Tobie :)

      Usuń
  7. Hahahha! Ostatnia fotka wymiata! :D Genialnie Ci wyszło! Brawo! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurde, jesteś genialna! Patrząc na miniaturkę i nie czytając tytułu - uwierzyłabym, że to po prostu jakaś babcia! Podziwiam, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze świetnie to zrobiłaś :) na pewno śmiechu było przy tym co niemiara :D ciekawe jak mi wyjdzie to całe postarzanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ubaw była naprawdę świetny :)
      czekam z niecierpliwością na Twoje efekty :)

      Usuń
  10. Hahahaha!:D Rozwaliłaś mnie, dawno tak się nie uśmiałam!!!!Babcia na 100%!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że wywołałam uśmiech u tylu osób :)

      Usuń
  11. ostatnie zdjęcie mnie rozbawiło do łez! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. REWELACYJNY EFEKT!:) widać, że udział w tej zabawie funduje przyjemności i uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      oj dawno się tak nie uśmiałam :)

      Usuń
  13. super efekt :) ostatnie fotki najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba każdemu ostatnie fotki się najbardziej podobają :)

      Usuń
  14. Ale mnie rozbawilas;) siedze przed ekranem i placze ze smiechu. Te dwa ostatnie zdjecia sa boskie

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam bawić się w charakteryzację!! sama za jakis czas coś wstawie:))) super bardzo mi sie podoba;p zabawnie wyszło, taka rónica haha

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też polubiłam charakteryzacje, ale troszkę bardziej w mrocznym stylu :)

      Usuń
  16. Wyszło CI genialnie :D Zmieniłaś się nie do poznania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O Boże! PERFECT!!! :D faktycznie, zmiana nie do poznania, no i te zdjęcia ostatnie :D czad!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !