28 marca 2013

Makijażowe stylizacje - Owoce i zwierzęta

Witam

Dziś post na szybko, zmalowałam coś na kolejny tydzień zabawy w makijażowe stylizacje, wszystko robiłam na szybko dlatego jest pełno niedociągnięć,mam nadzieję że mi to wybaczycie

W tym tygodniu królują owoce lub zwierzęta w dowolnym miejscu, wybrałam usta bo już dawno chciałam coś takiego spróbować, dla równowagi są 3 owoce i 3 zwierzaki :)






Owoce:

Kiwi

Arbuz

Pomarańcza




Zwierzaki

Panda

 Krab

Pszczółka




 Więcej informacji na temat całej zabawy możecie tutaj   





32 komentarze:

  1. Cudne prace! :D Owoce na twoich ustach wyglądają tak soczyście *.* Tez zrobiłam pandę ale na całej twarzy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wybrałam tylko usta ze względu na czas wykonania :)

      Usuń
  2. Super :) wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaał! Świetne wszystkie, jestem pod wrażeniem! Tym bardziej, że mnie nico na ustach nie wyszło :D Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne te prace :) pszczółka jest taka słodka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace :) Bez podpisów każdy odgadłam bez problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super!!! wow!! ja też dziś poszalałam troszke i zrobiłam kilka prac ) tez zrobiłam osę (pszczolkę)- bedzie miała siostr bliźniaczkę :) heheh
    Super prace!!!Takiej pomarańczy i arbuza jeszcze nie widziałam super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam z niecierpliwością na Twoje prace :)
      miałam ochotę zrobić jeszcze kilka prac ale brakło czasu, może jeszcze nadrobię :)

      Usuń
  7. wow wow wow! wszytskie boskie i perfekcyjnie zrobione ale najlepsza pomaranczka!
    zdolniacha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ale do perfekcji to mi daleko jeszcze :)

      Usuń
  8. Wow, super!! Kiwi i panda najbardziej mi sie podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi chyba najbardziej krab przypadł do gustu :)

      Usuń
  9. ale boskie! *_* jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie! Na ustach bardzo ciężko się maluje.Dobrze, że pokazałaś też inną interpretację arbuza i pomarańczy, takiej jeszcze nie widziałam w sieci.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie pomarańcza była malowana na spontana :)
      a malowanie na ustach było ciekawą odmianą od "naocznych" makijaży :)

      Usuń
  11. cały komplet jest przegenialny! aż mi w sumie brak słów tak genialnie Ci to wyszło... po prostu WOW!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję za takie miłe słowa :)

      Usuń
  12. Piekne.
    Zapraszam do mnie - blog o odchudzaniu, cwiczeniach i zdrowym trybie zycia. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Panda, kiwi i arbuz NAJLEPSZE:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !