24 marca 2013

Makijażowe stylizacje - Księżniczki Disneya

Witam Was po krótkiej przerwie :)

Jestem dość niesystematyczna w dodawaniu notek, albo dodaję coś codziennie albo przez kilka dni cisza,  mam nadzieję że w najbliższym czasie sytuacja się nieco unormuje i notki będą pojawiać się normalnie :)

Dziś postanowiłam wykonać kolejny makijaż i jest to kolejny z projektu u Milimanii z serii stylizacji makijażowych. Tym razem miałyśmy za zadanie zainspirować się księżniczkami Disneya :)

W planach miałam zainspirować się królewną Śnieżką, ale była dość popularna u innych, dlatego wybrałam Aurorę czyli śpiącą królewnę.







Jak widać króluje tutaj róż, ale u mnie nie jest on aż tak rzucający się w oczy, (no może prócz bluzki :) )
Bardzo delikatnie, ale na taki właśnie makijaż miałam dziś ochotę :) Ale żeby podkreślić bardziej że chodzi właśnie o księżniczkę, wyciągnęłam diadem który miałam do ślubu :) Brakło też długich blond włosów :)





Więcej księżniczek możecie znaleźć tutaj   



 
 
 
 
PS 
Szykuję dla Was małe rozdanie ale to jak liczba obserwatorów dobije do 100, chyba że zajmie to zbyt długi czas to wtedy zorganizuję coś wcześniej :)
 

24 komentarze:

  1. makijaż taki lekki i fajny :) cała stylizacja super. nawet diadem znalazłaś ;)
    w ogóle to widzę zmiany na blogu, które mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. diadem miałam do ślubu i zostawiłam na pamiątkę nie sądziłam że kiedykolwiek go użyję w jakimś celu :)

      Usuń
  2. bardzo lekki a jednoczescie fajny makijaz :) zmiany na blogu swietne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat w tym dniu bardziej miałam ochotę na coś delikatnego :)

      Usuń
  3. fajny pomysl z tymi kreseczkami ;) delikatnie ale bardzo ładnie . Jestes strasznie podobna do mojejkuzynki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kreseczki takie żeby makijaż nie był aż tak zwykły :)

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł!
    Rzeczywiście "księżniczkowo".

    Podoba mi się Twój kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor niezamierzony wynik eksperymentu :)

      Usuń
  5. super! :) świetny pomysł z diademem do zdjęć :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez diademu niewiele mój makijaż miałby wspólnego z księżniczką :)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie że dodałaś taki gadżet jak diadem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, nawet diadem się znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak diadem dodaje dużo do całości :)

      Usuń
  8. Śliczny makijaż :) Zapraszam do kumpelki Aurori :D http://bluebrush87.blogspot.com/2013/03/spiaca-krolewna-po-przejsciach-tydzien-3.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam "Twoją" śpiącą królewnę :) widać że bardzo dobrze się bawiłyście :)

      Usuń
  9. Piękna księżniczka z CIebie!
    Ja też nigdzie nie widziałam tych maseczek. Jedunie na galeriakosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki,
      chyba się u nich zaopatrzę w kilka maseczek :)

      Usuń
  10. Bardzo słodki i delikatny makijaż :D Pasuje do śpiącej królewny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !