21 lutego 2013

Zainspiruj się gwiazdą - Tydzień 6 - Kim Kardashian

Witam

Dziś przychodzę do Was z makijażem inspirowanym Kim, z tego co mogłam zauważyć duża wagę przywiązuje ona do rozświetlenia twarzy i do konturowania, makijaż oka jest na ogół podobny.

Wybrałam takie oto zdjęcie, i próbowałam wykonać podobny makijaż




Ja od wczoraj mam nawrót choroby, było już lepiej a wczoraj dostałam gorączkę, dziś mimo wszystko postanowiłam wstać z łóżka i z nudów zaczęłam eksperymentować z włosami, ja nie wiem jaką bym farbę na głowę nie nałożyła to wychodzą mi rude bądź czerwone włosy, na szczęście zbytnio mi to nie przeszkadza bo dobrze się czuję w takich kolorach ale miałam ochotę na większą zmianę a tutaj prawie nie widać różnicy :)

Nie przedłużając makijaż prezentuje się tak:



 Do wykonania makijażu użyłam:



Twarz: Podkład Bourjois, Avon, korektor Bell, puder Oriflame, bronzer W7, rozświetlacz Essence
Oczy: Baza pod cienie Artdeco, cienie Inglot, eyeliner Kryolan, kredka Gosh, tusz Clinique, zestaw do brwi Essence i Wibo
Usta: pomadka NYX, błyszczyk Essence


A pozostałe uczestniczki można znaleźć >TUTAJ<

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, ciemne oko :) Używasz kosmetyków NYX (pomadka)? Tak się zastanawiałam czy czegoś nie warto kupić bo się otworzył sklep w Warszawie, ale nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tylko tą pomadkę (a raczej miałam bo to co zostało to resztka) i za bardzo nie mam wyrobionej własnej opinii, ale myślę że warto popróbować, ja muszę kiedyś zakupić tą ich białą kredkę jumbo :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie roztarte smokey;)
    Zazdroszczę gładkiej cery!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. do Twojego koloru włosów .. mmm bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, choc mi brakuje sztucznych rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wtedy bardziej byłby w stylu Kim :) ale nie miałam odpowiednich rzęs :)

      Usuń
  5. powiem tylko tyle... CUDOWNY!!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny efekt :) ja pragnę zauważyć, że masz piękny naszyjnik :D nie wiem, jak się on fachowo nazywa, ale jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mąż mówi obroża :) a tak serio to choker ale jak zwał tak zwał naszyjnik też będzie :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wycieniowane oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż. W fajny sposób komponuje się z twoja tęczówka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wycieniowałaś, bardzo pasują Ci te kolory :))

    organizuję rozdanie na mclarne.blogspot.com być może Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż genialny :) pasują Ci takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !