24 lutego 2013

Projekt kolory tęczy - Tydzień szósty

Witam :)


Dzisiaj przygotowałam dla Was szósty makijaż z projektu kolory tęczy, jest to już przedostatni tydzień zabawy, czas płynie tak szybko że nawet nie wiadomo kiedy to zleciało :)

W tym tygodniu mieliśmy 3 kolory czerwony, żółty i niebieski
Plan na makijaż był inny, ale oczywiście wyszło całkiem inaczej niż miało być :) No ale ze mną tak zawsze

Zapraszam do oglądania zdjęć a ja uciekam do lektury kryminału :)









Do wykonania makijażu użyłam:


Twarz: Podkład Revlon, korektor Essence, puder Oriflame, róż Oriflame, rozświetlacz Essence
Oczy: Baza pod cienie Artdeco, Cienie Inglot, Paletka Sleek PPQ, eyeliner Kryolan, kredka Gosh zestaw do brwi Essence i Wibo
Usta: pomadka i błyszczyk Rimmel




Makijaż wykonany w ramach projekty "Kolory tęczy", zachęcam do oglądania prac innych, naprawdę warto :), Więcej informacji >TUTAJ<

26 komentarzy:

  1. Hihi, mam to samo, planuję mejkap a wychodzi mi conajmniej zmodyfikowany ;D ładna ta Twoja propozycja ;)
    Moja się nieco opóźni... ech ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się chyba jeszcze nie zdarzyło żeby makijaż wyszedł dokładnie taki jak zaplanowałam :)

      Usuń
  2. Ale ładne, intensywne kolorki:)
    Ale jaki Ty masz Kochana piękny kolor włosów! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      tak się dzieje jak dziecko(czyt. ja) dopadnie rozjaśniacz i farbę w kolorze blond :)

      Usuń
  3. Uwielbiam kolorowe makijaże i kolorowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś nie lubiłam i nie nosiłam takich kolorów ale teraz lubię jak coś się ciekawego dzieje na powiece i na paznokciach też :)

      Usuń
  4. Nigdy nie wychodzi tak jak się planowało ;)
    Makijaż ładny, wydajesz się być coraz pewniejsza w tych makijażach i na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki chyba urok malowania nigdy nie można być pewnym efektu końcowego :)

      przyznam że czuję zmianę odkąd zaczęłam prowadzić tego bloga, może i fakt że troszkę pewniejsza jestem :)

      Usuń
  5. jak ja się strasznie cieszę, że projekt nadal się kręci, mimo że ja troszkę nawalam ;) cudnie się na to patrzy... niedługo nadrobię braki! :* a z Ciebie i całej reszty jestem dumna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      jak sobie coś postanowię to staram się doprowadzić to do końca :)

      Usuń
  6. Wygląda to bardzo ładnie, ale na sobie bym chyba nie wypróbowała. Dla mnie jeśli już ma być makijaż to bardzo delikatny ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.summit-creative.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasem lubię sobie poszaleć z kolorami delikatne makijaże to rzadziej u mnie goszczą :)

      Usuń
  7. Świetnie dobrałaś kolory - może ciepłe dni tym makijażem przywołasz?? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż :)
    Ja niestety w kolorowych makijażach zwykle wyglądam jakbym uciekła z cyrku. Nie pasują mi i tyle, ale patrząc na Twoje dzieła myślę, że to chyba czas poćwiczyć z pędzlem i kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślę że warto pokombinować bo kolorów jest tyle że na pewno są takie w których będziesz ślicznie wyglądać :)

      Usuń
  9. Często najlepsze dzieła wychodzą właśnie przypadkiem :) Przez chwilę poczułam się jak na rajskiej wyspie... :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że masz takie miłe skojarzenia :)

      Usuń
  10. Odważne połączenie i świetnie Ci w takim :)
    Jedyne co zmieniłabym, to lepiej roztarła granice od wewnętrznego kącika po łuk brwiowy. Wydaje mi się, że wtedy byłaby odczuwalna większa lekkość tego typu zestawienia, które w Twoim przypadku tworzy piękną całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za radę
      właśnie ten obszar sprawia mi najwięcej problemów, ale będę ćwiczyć żeby lepiej to wyglądało :)

      Usuń
  11. Świetne soczyste kolorki, rewelka!A technike malowania wyrobisz sobie jeszcze :) im wiecej bedziesz malowała tym większej sie nabierze wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że kiedyś będę malować dużo lepiej tak jak np Ty :) ale do tego jeszcze długa droga :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !