16 lutego 2013

Projekt kolory tęczy - Tydzień piąty

Hej

Nadszedł kolejny tydzień i kolejny makijaż na projekt kolory tęczy, który szczerze mówiąc sprawia mi troszkę problemu, czegoś mi w tych makijażach brakuje tylko sama nie wiem czego :)


Tym razem kolory jakie obowiązywały to niebieski, zielony i 2 dowolne, w moim przypadku to brąz i róż na ustach i policzkach

Makijaż typowo dzienny z akcentem kolorystycznym, bez szału :) nie miałam żadnego pomysłu na ten makijaż wszystko wyszło w trakcie :)
Zauważyłam ostatnio jak bardzo moje rzęsy są proste, aż nawet wywijają się bardziej w dół niż do góry bardzo mnie to denerwuje bo nawet zalotka nie wiele daje, może znacie jakieś domowe sposoby na podwinięcie rzęs?






Do wykonania makijażu użyłam:

Twarz: Podkład Revlon, korektor Essence, Puder Pierre Rene, róż Oriflame, rozświetlacz Essence
Oczy: Baza pod cienie Artdeco, cienie Inglot, Sleek Acid, EDM, biała kredka Inglot, eyeliner Catrice, tusz Maybelline
Usta: Pomadka Avon


Makijaż wykonany w ramach projekty "Kolory tęczy", zachęcam do oglądania prac innych, naprawdę warto :), Więcej informacji >TUTAJ<

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, jak dla mnie taki spokojny dzienniak :) bardzo Ci w nim do twarzy i super wspograją ze sobą kolorki niebieski i ten turkusik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kreseczka swietnie pasuje do kolorów cieni ;)
    i boskie Ty masz te kolory na ustach , ukradłabym Ci wszystkie hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję ! ♥ Jutro bedzie juz o wiele lepiej !

    Slicznie wykonany makijaz ♥

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się zestawienie i połączenie kolorów;)
    Dodałam u siebie do zakładki "tutaj często zaglądam" Twój blog, oraz zostałam obserwatorem;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przypuszczałabym, że można ze sobą zestawić zieleń i niebieskości. To połączenie na Twoim oku prezentuje się niezwykle ciekawie:) Do gustu przypadła mi również pomadka Avonu, po którą sięgnęłaś. Swego czasi namiętnie używałam takich kolorów:) Wspaniale ożywiają twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niebieska kreska jest piekna! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !