10 lutego 2013

Projekt kolory tęczy - Tydzień czwarty

Dni uciekają mi tak szybko, nawet nie wiem kiedy miną mi tydzień. Ale tym razem  zdążyłam z kolejnym makijażem z Projektu kolory tęczy. Tym razem kolory jakie miałyśmy wykorzystać to niebieski, fioletowy i pomarańczowy.


Nie jestem do końca zadowolona z makijażu ale to u mnie normalne, ale skoro już go zrobiłam to i pokaże :)






Później dodałam sztuczne rzęsy z H&M nieco szalone, ale dość wygodne w porównaniu z innymi




Do makijażu użyłam:


Powoli zapełnia mi się paletka inglot, jeszcze tylko dwa cienie :)

Makijaż wykonany w ramach projekty "Kolory tęczy", zachęcam do oglądania prac innych, naprawdę warto :), Więcej informacji >TUTAJ<

4 komentarze:

  1. Ale fantazyjnie :) Bardzo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu nie jesteś zadowolona? z rzęskami wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio jakoś żaden mój makijaż mi się nie podoba :(

      Usuń
  3. slicznie.Nawet pojecia nie masz jak mi sie spodobal ten twoj przyciagajacy wzrok makijaz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !