14 lutego 2013

Makijaż # 18 - Walentynki na ostro

Wczoraj był bardzo dziewczęcy i delikatny makijaż, dziś na odwrót, nieco ostrzejszy look, bardziej wieczorowy, z moim ulubionym połączeniem brązu i złota

Jakoś w tym roku nie za bardzo mamy plany na wieczór, moje kochanie się rozchorowało i pewnie ja też od niego złapie ale i tak idę się do niego poprzytulać :)


zmykam zrobić jakąś kolacje, a Was zostawiam z makijażem :)




Do wykonania makijażu użyłam
Twarz: Podkład Revlon, korektor Bell, puder Oriflame, róż i rozświetlacz Essence
Oczy: Baza pod cienie Artdeco, cienie Inglot, eyeliner Kryolan, tusz Wibo
Usta: Pomadka DIY, błyszczyk Oriflame




Buziaki dla wszystkich moich czytelników i podglądaczy :) bo też darzę Was miłością :)


6 komentarzy:

  1. Jaki piękny kolor na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) zapraszam Cię do mnie na konkurs walentynkowy jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż!! :) A kolorek na ustach boski!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten makijaż o wiele bardziej mi się podoba niż ten słodki i różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio sie przekonałam do mocnych ust na codzien , wiec dla mnie ten makijaż idealny na randke ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !