13 lutego 2013

Makijaż # 17 - Walentynki na słodko

Witajcie

Bardzo dużo ostatnio postów o tematyce walentynkowej,ale co się dziwić to już jutro, dlatego i mnie naszło na zmalowanie czegoś bardzo słodkiego i nie do końca w moim stylu, bo w sumie każda okazja jest dobra do poćwiczenia :)

Mimo że nie przepadam za tym kolorem w wersji solo to i tak powstał makijaż walentynkowy #1

Kreskę wykonałam eyelinerem, który podbił moje serce, jest to Catrice z limitki Welcome to Las Vegas, czarny ze złotymi drobinkami, bardzo go lubię i często używam


Tak więc dziś na słodko jutro na ostro :)

zapraszam :)






Do wykonania makijażu użyłam:
Twarz: Podkład Bourjois, korektor Essence, puder Oriflame, róż Oriflame, rozświetlacz Collection 2000
Oczy: Baza pod cienie artdeco, cienie Miyo, Inglot, Catrice, Kobo, eyeliner Catrice, Tusz Maybeline, kredka Inglot
Usta: Pomadka Essence, błyszczyk Sally Hansen



A Wy lubicie Walentynki, świętujecie czy raczej nie?
 


8 komentarzy:

  1. sliczny delikatny makijaz walentynkowy xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, słodko.... Aż za słodko jak dla mnie. Nie czuję się dobrze w takich barwach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię eksperymentować z kolorami i nawet jak nie bardzo jakiś lubię to i tak użyje :)

      Usuń
    2. Eksperymenty jak najbardziej są wskazane :)

      Usuń
  3. Słodko, różowo, walentynkowo:) Nice!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten kolor ;)
    mysle ze facetowi napewno by sie spodobał bo chyba lubia delikatnosc ;)
    masz idealna buzke , to sprawa bourjouis czy taka masz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam że podkład 123 perfect spisuje się świetnie i to co widać to głównie jego zasługa zdjęcia (2 i 3)
      ale też testuje nowe programy do obróbki zdjęć i dlatego na tych ciemniejszych zdjęciach mam idealną cerę :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny cień. Taki żywy, wyrazisty. Ja niestety nie umiem trafić na tak napigmentowane róże :D Mój jest jakiś taki wyblakły i nie dałby tak pięknego efektu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !