15 lutego 2013

Essence, Stay Natural Concealer - recenzja

Hej wszystkim
niestety choróbsko dopadło mnie na całego, ale mam nadzieję że szybko przejdzie, powinnam leżeć w łóżku ale nie za bardzo mi się chce, dlatego przychodzę do Was z małą recenzją bo dawno żadnej nie było :)


Dziś pod lupę wzięłam korektor z Essence

Stay Natural Concealer




Opis producenta
Wypróbowana formuła z witaminą A powoduje, że wyjątkowo łatwo się go stosuje dzięki delikatnej szczoteczce, tak że możesz idealnie przykryć niedoskonałości skóry i cienie pod oczami.

Cena:
ok 8 zł

Dostępność
Wszelkie drogerie posiadające choćby małą szafę Essence

Pojemność:
1,5 ml

Opakowanie:
aplikator z pędzelkiem

Skład:
brak informacji na opakowaniu




Korektor ten kupiłam pod wpływem chwili, ot taka moja zachcianka, ale muszę przyznać że zaskoczył mnie pozytywnie. Bardzo podoba mi się opakowanie, aplikator z pędzelkiem jest wygodny, wykręcamy tyle produktu ile nam jest potrzebne, choć przy pierwszym użyciu troszkę się trzeba nakręcić :) Konsystencja jest bardzo lekka, nie zauważyłam aby zbierał mi się w załamaniach i nieszczęsnych zmarszczkach mimicznych. Krycie jest średnie, powiedziałabym że dość delikatne, myślę że dla osób które szukają mocnego krycia nie będzie on odpowiedni. Utrzymuje się ok 8 godzin ale wymaga w tym celu utrwalenia pudrem.
Do wyboru mamy 4 odcienie, ja mam nr 03 soft nude i idealnie stapia się z kolorem mojej cery.
Niestety nie jest on zbyt wydajny, ale cena rekompensuje mi tą wadę.

Stosuję go tylko pod oczy, maskowanie większych niedoskonałości niestety nie jest możliwe ale myślę że z drobnymi poradzi sobie


Plusy
+ odcień idealnie dopasowuje się do skóry
+ nie zbiera się w załamaniach
+ cena
+ lekka konsystencja
+ dostępność

Minusy
- wydajność
- mała pojemność (ale przy tego rodzaju opakowaniu jest porównywalna)

Ogólnie rzecz biorąc jak dla mnie jeden z lepszych korektorów z niższej półki, próbowałam już kilku i ten zdecydowanie wygrywa, na pewno dłużej zagości w mojej kosmetyczce


Na koniec porównanie jak radzi sobie z moimi cieniami :)


To by było na tyle, ja uciekam wyczyść swoje pędzelki :)

5 komentarzy:

  1. nie lubię tego korektora, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom, nawet dobrze kryje, ale i tak nie wydaje mi się, żeby sie u mnie sprawdził...:/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za taką formą aplikacji w kosmetykach, dlatego raczej sie na niego nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam te korektory :) dla mnie są wystarczające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ma dość dobre krycie, ale u Ciebie nie ma co zakrywać;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !