2 stycznia 2013

Zainspiruj się orientem - Tydzień szósty - Indie

Kolejny makijaż z serii Zainspiruj się orientem, tym razem Indie.
Tym razem nie miałam większych problemów bo moją inspiracją były filmy. Sama oglądałam tylko jeden film bollywood, nie pamiętam tytułu ale wiem że nawet mi się podobał, było dużo kolorów, błyskotek, tańce i muzyka.

Makijaż wykonałam raczej instynktownie, nie miałam konkretnego pomysłu, wiedziałam tylko że ma być dość mocny.






 


Do wykonania makijażu użyłam:




Pozostałe uczestniczki zabawy możecie podziwiać u Domi w zakładce Zainspiruj się orientem


13 komentarzy:

  1. Kiedy miałaś zamknięte oko nawet nie zauważyłam, że jest tak jakiś kolor oprócz czerni. Dopiero po zamknięciu zobaczyłam jak ładnie się na oku dzieje! Pasuje Ci taki makijaż, trochę drapieżny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszło, te kolory i cała stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz nawet urode taka ktora pasuje do Indii ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż!!!:) Czerwień mogłaby być tylko ciut bardziej rozblendowana:)
    Ale wyglądasz wystrzałowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Instynktownie i dobrze wykonane:)
    Ja bym bardziej oko obrysowała, ale to mój pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba najładniejszy makijaż z serii tych orientalnych :) do tego ta cała stylizacja- nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaz na moje oko jest bardzo dobrze wykonany i jeszcze ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cała stylizacja jest genialna! makijaż świetny! nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż super bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!!! świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. Nawet nie musiałam czytac opisu, wiedziałam ,że to Indie, Śliczne kolorki połączyłaś! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne bindi na czole :) makijaż śliczny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !