6 stycznia 2013

Zainspiruj się orientem - Tydzień siódmy - Maroko

Ostatni makijaż z serii Zainspiruj się orientem. Szybko zleciało ale zabawa była świetna, niektóre kraje sprawiły mi trochę trudności przy innych bawiłam się świetnie :) Od razu chciałam podziękować Domi, za organizację i wszystkim dziewczynom za wspólny udział :)

Wszystkie prace możecie podziwiać u Domi w zakładce Zainspiruj się orientem


Kobiety z Maroka kojarzą mi się z zasłoniętym całym ciałem, widać tylko oczy, nie wiem czy słusznie czy czegoś nie poplątałam :)

Właśnie na oczy chciałam zwrócić uwagę, wybrałam kolor brązowy, bo takowy dawno nie gościł na całej powiece, do tego sztuczne rzęsy i usta w kolorze czerwonym ze złotym połyskiem. Ciekawostką jest że pomadkę którą mam na ustach stworzyłam sama, podczas przenoszenia pomadek do nowej paletki, pomieszałam pigmenty kobo (czerwony i złoty) z wazelina, przetopiłam i powiem że spisuje się dobrze.






 Do wykonania makijażu użyłam:

Jeśli chce dowiedzieć się czegoś o jakimś produkcie to dajcie znać a zrobię recenzję :)

7 komentarzy:

  1. Mi się maroko kojarzy ze złotym kolorem :) to pierwsze co mi do głowy przychodzi- złoto maroka :)
    co nie zmienia faktu, że makijaż bardzo ładny :) i nie jest trudny w wykonaniu. więc jak najbardziej duży plus za niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet kolczyki dobrałaś i dla mnie wyglądają marokańsko. makijaż bardzo ładny. a pomadka własnej roboty powala! czerwień ze złotymi drobinkami. jakbyś podała numerki tych pigmentów to bym była happy i bym może nawet sama spróbowała taką zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      co do pigmentów to użyłam nr 402, 403 i 507,
      tą akurat robiłam z wazeliny ale mam zamiar spróbować z masłem shea :)

      Usuń
  3. swietny pomslm i efekt z ta pomadka robi wrazenie . a oczka super bo dla kazdej z dziewczn do wykonania i mysle ze do wielu osob bedzie pasował;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :) Brawo za pomyslowość w wykonaniu pomadki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !