31 stycznia 2013

Zainspiruj się gwiazdą - Tydzień 4 - Katy Perry

Pomysł na makijaż inspirowany Katy miałam całkowicie inny i być może jeszcze go zrealizuję ale dziś miałam ochotę zmalować coś innego niż zwykle, coś bardzo niewyjściowego i tak przypomniałam mi się piosenka E.T 

Oczywiście wykonanie mogłoby być 100 razy lepsze ale coś nie idzie mi odwzorowywanie tego typu charakteryzacji. 

Nie mniej jednak makijaż powstał tak więc podzielę się z Wami moją wersją obcego :)





Dla chętnych piosenka


A pozostałe uczestniczki można znaleźć >TUTAJ<

10 komentarzy:

  1. Lubię tą piosenkę , i bardzo ładnie wyszedł Ci makijaż ;) usta jeszcze mogłaś pomalować na złoty ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło swietnie , odwzorowania idealne ;) !
    piewrsze zdj najbardziej mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wyszlo ! :) Ja rowniez bede starala sie odwzorowac ten makijaz ale nie wiem czy wyjdzie mi tak pieknie jak Tobie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno wyjdzie Ci lepiej niż mi :)
      czekam z niecierpliwością na efekt :)

      Usuń
  4. Oraju, wyszło Ci genialnie! Jestem pod wrażeniem! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaj udało Ci się ;) strasznie mi się podoba ;) no i czekam z niecierpliwością na dalszą część mojego projektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jedna z najczęstszych inspiracji ;)ślicznie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !