29 stycznia 2013

Zainspiruj się gwiazdą - Tydzień 3 - Taylor Momsen

Znów nieco się spóźniłam z makijażem z projektu Zainspiruj się gwiazdą, ale prace remontowe nadal trwają a w weekend nie miałam siły i chęci do malowania

W tygodniu trzecim miałyśmy inspirować się Taylor Momsen, przyznam że pierwszy raz o niej słyszę, a wpisując w google jedyne co mi się kojarzy to "panda"

Wśród wielu zdjęć wybrałam jedno które w miarę mi odpowiadało, nie miałam ochoty na zbyt ciemny makijaż a ten wydał mi się dość ciekawy



Moja wersja makijażu






Pozostałe uczestniczki zabawy możecie podziwiać >TUTAJ<


8 komentarzy:

  1. bardzo fajne wykonanie makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wykonanie!! :D A Taylor to już taka pandka jest :P

    OdpowiedzUsuń
  3. podobaja mi sie takie makijaże , na wieczór jak najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że też nie zrobiłaś z siebie pandy:)
    Ładnie wyszło, jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny makijaż :D

    Ps. zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !