22 stycznia 2013

Zainspiruj się gwiazdą - Tydzień 2 - Rihanna

Nieco spóźniona przybywam do Was z makijażem inspirowanym Rihanna.

Od początku wiedziałam że chce wykonać makijaż z piosenki "Who's that chick", już dawno chciałam go zmalować, nie było tylko okazji aż do teraz :)



Dziś miałam troszkę więcej czasu więc troszkę mogłam poszaleć nie tylko z makijażem ale i z fryzurą :) Mimo że do Rihanny mi daleko to i tak się świetnie bawiłam :)
Brakowało mi też różu w nieco odważniejszym kolorze dlatego posłużyłam się cieniem z paletki Sleek Acid




Do wykonania makijażu użyłam:




Makijaż wykonany w ramach projektu, więcej o akcji i prace innych uczestniczek możecie znaleźć >TUTAJ<


7 komentarzy:

  1. Zachwycam się żółtym cieniem takim intensywnym. I ustami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie jak sobowtór!! haha ;p Ślicznie 'odwzorowany' Makijaż robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie odwzorowany i ta fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow odwzorowany super!
    jaka to masz duza paletke??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta duża paletka to cienie Inglot i kilka Kobo :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba kolor szminki :) Myślę jednak, że na oczach mogłaś mniej pojechać z brązem bądź wymieszać go z wiekszą ilością pomarańczu, ten brąz nie za bardzo łączy się z żółtym, ale efekt jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !