10 stycznia 2013

Zainspiruj się gwiazdą - Tydzień 1 - Taylor Swift

Coś się kończy coś zaczyna. Jeden projekt zakończyłam ale zaczęły się "inspiracje gwiazdami". Na pierwszy ogień idzie Taylor Swift, nieznana dla mnie całkowicie. Szukając w necie nie natrafiłam na nic ciekawego, jeśli chodzi o jej makijaż. Prawie zawsze kreska na powiece i czerwone usta.

Żeby zbytnio nie kombinować wybrałam jedno zdjęcie i coś podobnego stworzyłam u siebie. Makijaż jest bardzo prosty, nieco bardziej wyciągnięta kreska, jasny cień na powiece przełamany brązem i dość mocne rozświetlenie, zrezygnowałam z czerwonych ust bo te zarezerwowane są dla innej gwiazdy :) i postawiłam na bardziej naturalne. Ogólnie makijaż idealny na dzień, choć osobiście wolę dużo ciemniejsze makijaże :)





a inspirowałam się tym zdjęciem :





Do wykonania makijażu użyłam:

Makijaż został wykonany w ramach projektu Zainspiruj się gwiazdą, więcej informacji oraz prace innych uczestniczek możecie oglądać >tutaj<



7 komentarzy:

  1. O...widzę, że podobnie jak u mnie:) Choć ja zrobiłam mocniejsze usta moją pomadką z Rimmel:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och żebym miała czas to też bym się zabawiła :)
    A Tobie bardzo ładnie wyszlo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny!! Masz mega rzęsy!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wolisz ciemniejsze ale w takich tez Ci pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. co to za róż?? Wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oriflame Beauty w odcieniu Fresh Pink :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !