26 stycznia 2013

Projekt kolory tęczy - Tydzień drugi po raz drugi :)

Jako że makijaże z projektu kolory tęczy wychodzą mi zbyt spokojne postanowiłam troszkę poszaleć z neonami. Już dawno chciałam coś podobnego zmalować ale nigdy nie było jakoś okazji

Więc na przekór zimie dziś bardzo kolorowo :)

Makijaż potraktujcie z przymrużeniem oka, zmalowany tak dla zabawy :)








Do wykonania makijażu użyłam:


Jeszcze dziś powinien pojawić się makijaż inspirowany gwiazdą ale najpierw musi powstać :)

11 komentarzy:

  1. Letni szał:) Jak ja tęsknię za ciepełkiem...:/

    OdpowiedzUsuń
  2. to dopiero kolory teczy;)) piekne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zmalowany dla zabawy ale jaki efekt! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolorki :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooooooooooo bomba!! :D:D Ja w podobnym chodziłam we wakacje w Finlandii :D Haha spojrzenia ludzi na ulicy i w sklepie- bezcenne :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. super makijaż oka! dla odważnych :D !!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładne neony :D za oknem zima, a na powiekach lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !