11 stycznia 2013

Makijaż # 15 - róż z fioletem

Tak mnie dzisiaj naszło na makijaż, jakiś mocniejszy i w wyrazistym kolorze, bo ostatnio dość spokojnie na blogu :)

Makijaż bardzo mi się podoba, muszę częściej używać takich kolorów, jest raczej przeznaczony na wieczór, ze względu na swoją intensywność i sztuczne rzęsy. Od kilku dni testuje nowy eyeliner żelowy, Kryolan w kolorze ebony, myślę że jak poużywam dłużej to naskrobię jakąś recenzję.
Nie pokazywałam ostatnio moich zdobyczy a przybyło mi troszkę kosmetyków głownie za sprawą wymianek :),


Wewnętrzny kącik w rzeczywistości wydawał się lepiej roztarty, ale oczywiście aparat wie lepiej :)






Do wykonania makijażu użyłam:



Dzisiaj byłam na łowach w SH, przyznam że udało mi się znaleźć kilka naprawdę fajnych ciuchów, przyznam że bardzo polubiłam buszowanie w tego typu sklepach, znalazłam już kilka perełek :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makijaz , ja jednak nie lubie rozu na powiekach ale mysle ze zastapie go innym odcieniem fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż super, wprost idealny na jakieś wyjście w karnawale. Wszystkie aparaty chyba "wiedzą lepiej", ja też się czasem na draństwo denerwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez uwielbiam takie polowania :)
    śliczny makjaz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne polaczenie!!uwieobiam te kolory ! a Ty je dałas razem ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż świetny, strasznie mi się podoba. Jest naprawdę efektowny. Ale powiem Ci, że wolałabym zdjęcie twojej całej twarzy, bo nie podoba mi się ten cień, który robi aparat i mi zasłania drugie oczko do podziwiania ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś nie lubię zdjęć na wprost, ale pomyślę przy następnej okazji :)

      Usuń
  6. cudny makijaż, bardzo Ci pasuje do koloru oczu i kreska cudna! pokaż te łupy z sh : obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może pomyślę nad wpisem z takimi łowami :)

      Usuń
  7. pięknie Ci wychodzą makijaże :) śliczne połączenie kolorów
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż ładny, ale jakbym miała odtworzyć to bym podmieniła róż na jakiś jaśniutki fiolet. rzadko bardzo używam różu na powiekach i jakoś tak nie przepadam za nim u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !