7 grudnia 2012

Zainspiruj się orientem - tydzień trzeci - Tajlandia

Kolejny tydzień inspiracji orientem i kolejny ciekawy kraj czyli Tajlandi
Pierwsze skojarzenie jakie mi się nasunęło to słonie...
 no ale co miałam się ucharakteryzować na słonia?  no nie sądzę :D

Wybrałam coś innego, otóż wpisując w Google Tajlandia, ukazują nam się piękne zdjęcia plaż z pięknym lazurowym morzem i jako że mój najnowszy nabytek to cień Inglot z numerkiem 117 wymyśliłam że właśnie takie morze zmaluje na swojej powiece, brakło mi niestety cienia w kolorze takim jak niebo




Z góry wybaczcie mi brwi ale postanowiłam je troszkę zapuścić, aparat jest bezwzględny i troszkę widać :)
Nowością jest także cień miyo, w kolorze zielonym, jest to pierwszy kolor ale już wiem że nie ostatni :)










Do wykonania makijażu użyłam :




Pozostałe uczestniczki zabawy możecie podziwiać u Domi w zakładce Zainspiruj się orientem


7 komentarzy:

  1. Sliczny makijaz :) Jesli chodzi o zdjecia z Tajlandii zobacz sobie w googlach Koh Samui- ta wyspa jest jak raj na ziemii, ja az nie wierzylam, ze gdzies moze tak wygladac

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolory cudooowne!;]
    swietnie podkreslone policzki;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory..uwielbiam :) sliczny makijaz Ci wyszedł!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne kolorki, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tajlandia faktycznie ma piękne krajobrazy i bardzo bym chciała tam pojechać. zazdroszczę Twoim oczom ,bo one już tam były ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za tak przemiłe komentarze, dzięki Wam aż chce mi się brać pędzle i malować kolejne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !