16 grudnia 2012

Zainspiruj się orientem - tydzień czwarty - Turcja

Długo zastanawiałam się nad makijażem na tydzień turecki, przyznam że jak na razie inspirowanie się krajami przychodzi mi z trudem i mam cichą nadzieję że 3 pozostałe kraje pójdą mi lepiej.

Wracając do Turcji spędziłam dużo czasu czytając o tym kraju, dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy ale nic nie zainspirowało mnie jeśli chodzi o makijaż makijaż. Dopóki nie trafiłam na tańce, a tych jest w Turcji dużo, co region to inny taniec, jednym z nich jest taniec brzucha:

Taniec brzucha

Turecki taniec, który cieszy się na świecie największą popularnością to taniec-brzucha, nazywany w tym kraju gobek dans. Ten taniec orientalny wykonywany jest przez tancerki ubrane w specjalne stroje do tańca odsłaniające brzuch, a często zasłaniające twarz. Belly dance polega na rytmicznych ruchach bioder i falującym ruchu brzucha. Niezwykle ważne są również łagodne ruchy ramion i dłoni. Uważa się, że to tancerki tureckie wypracowały tzw. falę brzucha – element, bez którego nikt nie wyobraża sobie tańca brzucha
Źródło: internet



Mój makijaż wykonałam pod konkretny strój, jest w miarę delikatny żeby nie odwracać uwagi od najważniejszej części ciała czyli brzucha i bioder, ale jednak podkreślający oko.








Do wykonania makijażu użyłam:





Pozostałe uczestniczki zabawy możecie podziwiać u Domi w zakładce Zainspiruj się orientem


7 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba :D do tego te śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wykonany makijaż, cienie idealnie w siebie przechodzą, świetny efekt.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny makijaż , taki delikatny ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie odwzorowałaś ten strój ze zdjęcia. ślicznie wyszło :) do tego pięknie roztarte. no cudny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladnie wykonany makijaz , idealne roztarcie cieni ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !