3 grudnia 2012

Zainspiruj się naturą - tydzień siódmy - własna inspiracja

Przyznam że ten tydzień sprawił mi najwięcej problemu, bo każda wizja makijażu nie wychodziła tak jakbym tego chciała, ale że chciałam zakończyć już ten projekt bo zaczęłam nowy, wystawiam to co jest. Tylko proszę się nie śmiać :P

Jednocześnie chciałam bardzo podziękować >Karoli< za zorganizowanie tego projektu, był to mój pierwszy tego typu i jak widać nie ostatni bo bardzo mi się to spodobało, motywuje do ćwiczeń które są mi bardzo potrzebne :)
Prace pozostałych uczestniczek można obejrzeć  >tutaj<

 

No ale przejdźmy do tej nieszczęsnej mojej "złotej rybki" bo taka miała być moja inspiracja




To by było na tyle, postaram się zrobić podsumowanie całej zabawy w najbliższych dniach :)

4 komentarze:

  1. aaa. ekstra. nikt raczej nie pomyli tego z czymś innym ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Mi się jeszcze kojarzy z Syrenką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż...:)
    Na dodatek Domi mówi że ekstra to tak jest na pewno...:)



    Zapraszam również do mnie...:)
    Obserwuję...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !