5 grudnia 2012

Wampirzyca po raz drugi czyli konkurs

Kiedy przez przypadek natrafiłam na konkurs inspirowany Sagą Zmierzch od razu pomyślałam że to dobry pretekst aby znów wykonać charakteryzację na wampira. Niektórzy z Was może pamiętają mnie w roli >wampirzycy<, Przyznam że bardzo odpowiadają mi takie klimaty, choć Sagę obejrzałam dopiero w tym tygodniu.


Co do makijażu wykorzystałam znów zasoby (już coraz większe) mojej kosmetyczki oraz spróbowałam do "wybielenia" twarzy użyć mąki ziemniaczanej. Przy takiej ilości widać ją trochę na zdjęciach, ale wydaje mi się, że wszystko byłoby widać. Twarz mocno wykonturowałam szarym cieniem, a za krew posłużył mi nieużywany błyszczyk.
Nie inspirowałam się też niczym szczególnym ot wampirek z tym właśnie kojarzy mi się Zmierzch. Z tym że mój wampir jest tuż po posiłku, a że można mnie zaliczyć się do tych "dobrych" to dajmy na to właśnie upolowałam sarenkę :D

Więcej informacji na temat konkursu znajdziecie >TUTAJ<








6 komentarzy:

  1. Oczy są świetnie pomalowane. Mąki nie zauważyłam ;D Powodzenia w konkursie! small-maybel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oczy pieknie
    szkoda, ze nie mieszkasz blisko mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie:) Pasuje ci wampirzy look:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale spojrzebnie boje sie patrzec hehe :P
    puder tranparantny Kryolan w wiekszej ilosci tez swtorzy taki efekt jak maka hhehe tylko maka tansza;p

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wpadlabym na make ziemniaczana choc przyznam ze czasem puder z essence mi takowa przypomina:) Swietny efekt - usta bardzo mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nic nie usuwałam :/ nie wiem, czy się zgłaszałaś, ale jak nie ma Twojego komentarza to zgłoś się 'jeszcze raz' ;) patrzyłam czy jest w spamie - nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !