3 grudnia 2012

Świąteczne rozdanie z magicgrey - zakończony

Tak jak pisałam mam dla Was małą niespodziankę. Pierwsze rozdanie na moim blogu ale nie ostatnie :)

Z myślą o osobach które mnie obserwują pomyślałam że warto coś dać od siebie, mam nadzieję że nagroda przypadnie Wam do gustu :)

UWAGA
Rozdanie przedłużone 
do 01.01.2013


W skład zestawu wchodzą:


Pielęgnujący krem pod prysznic

Intensywnie odżywcze masło do ciała

 Nabłyszczający lakier do włosów


Dorzucam jeszcze kalendarzyk Glamour na 2013 rok

 Wszystkie kosmetyki pochodzą z nowej linii zapachowej More


Co należy zrobić?

To bardzo proste
- konkurs jest dla moich czytelników więc musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
- odpowiedzieć na proste pytanie dlaczego zdecydowałaś/eś obserwować mój blog
- zgłosić się pod tą notką wpisując odpowiedni komentarz

Dodatkowo osoby które wykonają poniższe czynności otrzymają dodatkowe szanse na nagrodę

- polubić magicgrey na Facebooku >KLIK< (1 los)
- dodać notkę/ baner z linkiem do rozdaniowego posta (1 los)
- dodać mnie do blogrolla (1 los)



Dla ułatwienia można skopiować:

Obserwuję jako:
Odp na pytanie:
Lubię na FB: Nie/Tak(imię i pierwsza litera nazwiska)
Informacja na blogu/ Baner: Nie/Tak (link)
Blogroll: Nie/Tak (link)


Konkurs trwa od dziś do 24 grudnia


Regulamin: 
1. Fundatorem nagród jest właścicielka bloga magicgrey.blogspot.com
2. Wszystkie produkty są nowe
3. Blogi stworzone tylko do rozdań nie będą brane pod uwagę
4. Wysyłkę nagrody pokrywam sama tylko na terenie Polski, jeśli mieszkasz poza granicami możesz podać adres kogoś z rodziny
5. Rozdanie trwa od 3.12.2012 -24.12.2012 włącznie
6. Zwycięzcę ogłoszę w ciągu 3 dni od daty zakończenia rozdania
7. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
8. Zastrzegam sobie prawo do odwołania rozdania jeśli zgłosi się mniej jak 30 osób


Zapraszam serdecznie do zabawy :)

21 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako:Barwna
    Odp. na pytanie:Podobają mi się Twoje makijaże:)
    Lubię na FB:Justyna S.
    Banner na blogu:http://barwna-barwnepasje.blogspot.com/
    Blogroll:nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: ania(nulka)
    Odp na pytanie: Ja również zostałam skuszona makijażami. Uważam, że potrafisz strzelić coś z charakterem, a ja uwielbiam oglądać takie prace, bo sama nie mam do tego talentu. Twoje dzieła z okazji projektu 'zainspiruj się naturą' moim zdaniem były ekstra i wyraźnie pokazały, że nie brakuje Ci fantazji do uchwycenia tematu.
    Lubię na FB: Nie
    Baner: Tak http://nulka-life.blogspot.com/
    Blogroll: Nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: anununu
    Odp na pytanie: Uwielbiam puszować bo przeróżnych blogach choć sama swojego nie prowadzę. Makijaż, włosy, kosmetyki, moda, gotowanie... owszystkim lubię poczytać od czasu do czasu i mogę zobaczyć jak i czym żyją inni.
    Lubię na FB: Tak Anna K.
    Informacja na blogu/ Baner: Nie
    Blogroll: Nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje:BeryPassions
    Odp na pyt: Obserwuje każdy blog który nie jest zwyczajny który mnie inspiruje ,lub robi wielkie łał jak wchodze na niego! Masz odpowiedz w tym krótkim zdaniu ;)
    Nie mamn FB
    Inf na blogu w banerze :http://berypassions.blogspot.com/
    Blogrol:Nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Magdalena
    Odp na pytanie: Ponieważ masz świetny wygląd bloga i prowadzisz go bardzo ciekawie :) Świetny jest <3
    Taki glamour :) Z pełną elegancją.
    Będę tu zaglądać częściej :)
    Lubię na FB: Tak jako Magdalena P
    Informacja na blogu/ Baner: Nie
    Blogroll: Nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: make-up freak
    Odp na pytanie: podoba mi się Twoja regularność w dodawaniu notek, świetne makijaże, dobre recenzje i tak w ogóle jest tu tak swojsko i lubię tu przebywać:)
    Lubię na FB: Tak Make up freak
    Informacja na blogu/ Baner: Tak http://kasiq-make-up.blogspot.com/
    Blogroll: Tak http://kasiq-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Chabrowa Ania
    Odp na pytanie: Dlaczego zaobserwowałam? Ponieważ szukam "wirtualnych przyjaciółek" o tych samych zainteresowaniach co moje- o kosmetykach i o wszystkim, co związane z kobiecym pięknem :) lubię czytać zdania i opinie innych dziewczyn- to one ukierunkowują moje gusta kosmetyczne. Bardzo ważna jest dla mnie ich opinia na temat kosmetyków. Poza tym lubię komentować i wrzucać swoje 3 grosze wszędzie tam, gdzie sie da :D
    Lubię na FB: TAK Ania J.
    Informacja na blogu/ Baner: TAK http://chabroweoczyani.blogspot.com/
    Blogroll: TAK http://chabroweoczyani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: mia.vico
    Odp na pytanie: Zaobserwowałam, ponieważ już wcześniej czytałam twojego bloga. I również jestem lakieromaniaczką. Uwielbiam wszelkie nowinki kosmetyczne, a zwłaszcza lakierowe. Zainspirowałaś mnie także do eksperymentowania z lakierami i różnymi dodatkami na paznokcie. Wcześniej malowałam je raczej tradycyjnie.
    Lubię na FB: Tak Ewelina J
    Informacja na blogu/ Baner: Nie
    Blogroll: Nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: EWAY
    Odp na pytanie: Lubię czytać blogi takie jak ten trafiłam tu dzięki tej notce http://magicgrey.blogspot.com/2012/11/drugi-temat-zabawy-zainspiruj-sie.html jako że jestem wielką miłośniczką Japonii, a to że jest prowadzony bardzo starannie i przejrzyście skłoniło mnie do pozostania tu :)
    Lubię na FB: Nie
    Informacja na blogu/ Baner: Tak : http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html
    Blogroll: Nie

    OdpowiedzUsuń
  11. Odp na pytanie: Szczerze mówiąc trafiłam tu dzięki banerowi na jakimś blogu. Zobaczyłam "rozdanie- more by demi" i pomyślałam "no może się uda :)" Zaobserwowałam nie tylko ze względu na zasady rozdania, ale gdy się bardziej rozejrzałam zobaczyłam ,że bardzo dobrze piszesz :)
    Lubię na FB: Ewa W*****
    Informacja na blogu/ Baner: Tak : http://happinessforgirl.blogspot.com/2012/09/rozdania.html
    Blogroll: Nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Camille
    Odp na pytanie: Na Twojego bloga trafiłam dzięki banerowi z rozdaniem na jednym z blogów. Bardzo mi się tu u Ciebie podoba, fajne notki i świetne makijaże :)
    Lubię na FB: Tak (Kamila K.)
    Baner: Tak (camille-beauty.blogspot.com)
    Blogroll: Tak (camille-beauty.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje: ktosnaciebiepatrzy
    Odp: Zaciekawił mnie konkurs i ogolnie cały blog, masz bardzo ciekawe notki ;)
    Lubie: nie
    Baner: nie
    Blogroll: nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje jako : Ewa Ewa
    email : ewa_sn@o2.pl
    Lubię jako - Ewa Ś*****wska
    Baner i Blogroll - http://mypolishlife.blogspot.com/
    odpowiedź na pytanie - Szczerze ? Bo zobaczyłam, że masz rozdanie i może warto wziąc udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Malooolatka
    Odp na pytanie:Masz dużo informacji na temat aktualnych rozdań w świecie blogów, poza tym bardzo podobają mi się zdjęcia makijażu, który wykonujesz :-)
    Większość z nich są w moim typie, wieć mam się czym inspirować podczas swoich amatorskich makijażowych prób :)
    Lubię na FB: Nie
    Baner: Tak http://kosmetykowe-inspiracje.blogspot.com/
    Blogroll: Tak http://kosmetykowe-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Dbająca
    Odp na pytanie: Jak większość uwielbiam Twoje makijaże :)
    Lubię na FB: Nie
    Informacja na blogu/ Baner: Tak www.dbambolubie.blogspot.com
    Blogroll: Tak www.dbambolubie.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Cinnamonne's Beauty Corner
    Odp na pytanie: Zaintrygowało mnie oko w kolorach zachodzącego słońca :) Uwielbiam takie makijaże!
    Lubię na FB: Tak(Aneta G.)
    Informacja na blogu/ Baner: Nie
    Blogroll: Tak cinnamonne85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: dagmarka
    Odp na pytanie: Interesuję się kosmetykami, wizażem i lubię wiedzieć na ten temat jak najwięcej. Poza tym nie ukrywam, że skusiły mnie też atrakcyjne upominki w rozdaniu:)
    Lubię na FB: Dagmara M.
    Informacja na blogu/ Baner: Nie
    Blogroll: Nie

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Serenitka B
    Odp na pytanie: Masz fantastycznego bloga,wyczarowujesz magiczne makijaże które są piękne,to dla mnie czysta sztuka:)
    Lubię na FB: Tak Monika B.
    Informacja na blogu/ Baner: Tak http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Blogroll: Tak http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Katarzyna Ringleer
    Odp na pytanie: uwielbiam blogi o kosmetykach :)
    Lubię na FB: Nie
    Informacja na blogu/ Baner: TAK 7szminek.blogspot.com
    Blogroll: Nie

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: bezczegoś
    Odp na pytanie: Ponieważ uwielbiam Twój blog (chyba nie ma innej odpowiedzi). :)
    Lubię na FB: Nie
    Baner: Tak http://i-am-diamonds.blogspot.com
    Blogroll: Nie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !