15 grudnia 2012

Podsumowanie projektu Zainspiruj się naturą

Podsumowanie projektu miałam zrobić już jakiś czas temu ale oczywiście, różne sprawy i moja kiepska pamięć opóźniły ten fakt


Jeszcze raz bardzo chciałam podziękować Karoli za zorganizowanie tego projektu i wszystkim dziewczynom które brały bądź jeszcze biorą udział za wspólną zabawę z naturą.

Zapraszam również do obejrzenia wszystkich prac uczestniczek >KLIK<

Przyznam że bardzo spodobała mi się forma takich zabaw, mobilizuje mnie to niesamowicie i mimo że niektóre makijaże były jakoś specjalnie dokładne techniczne widzę że zaczynam nabierać jakiejś większej śmiałości w wyborze kolorów.


Nie przedłużając wszystkie moje makijaże z projektu Zainspiruj się naturą




Klikając w zdjęcie, przeniesiecie się do postu z danym makijażem, zobaczycie tam czym się inspirowałam

Tydzień pierwszy - Kwiaty 

 

Tydzień drugi - Owoce 

 

Tydzień trzeci - Ptaki

 

 Tydzień czwarty - Zwierzęta 

 

Tydzień piąty - żywioły

 

Tydzień szósty - krajobrazy 

 

Tydzień siódmy - własna inspiracja 

 

____________________________________________________

 

 

Przypominam o rozdaniu 




8 komentarzy:

  1. Tydzień żywiołowy mnie urzekł :D jesteś niesamowita :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne makijaże zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje makijaże, bardzo mi się podobają, zdecydowanie każdy ma w sobie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wymiękłam z krajobrazem... gratki, że dotrwałaś do końca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moimi ulubionymi makijażami z tego projektu u Ciebie są Kwiaty i Ptaki. Szczególnie tydzień z ptakami mnie urzekł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jeden makijaż to piękniejszy :) A najbardziej podoba mi się makijaż z tygodnia szóstego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !