19 grudnia 2012

Paczki paczuszki

Ostatni tydzień był bardzo owocny w paczki, tak więc stałam się posiadaczką kilku nowości. Większość to wymianki i jedna zakupiona rzecz w której się zakochałam

Ale zacznijmy po kolei :)

Wymianki na blogu

Od Kosmetyczne różności

Mini lakiery Orly, 4 kolorki które najczęściej goszczą na moich pazurkach, dodatkowo ados w kolorze którego mi brakowało, paczuszka była tak ładnie zapakowana że musiałam to dodatkowo uwiecznić :)




Od Balsamowo

Dwa podkłady, żadnego wcześniej nie używałam, koło Kobo czaiłam się kilka razy w naturze i teraz żałuję że wcześniej go nie kupiłam, jak na razie bardzo się z nim polubiłam, podkład Syis dopiero raz użyłam



dwie wymianki na wizażu

pierwsza paczuszka zaskoczyła mnie totalnie, miał być tylko cień, eyeliner i błyszczyk

 była jeszcze czekolada, :>



druga paczuszka







ostatnio przesyłka to moje najnowsze cudo, nie raz wzdychałam  na blogach posiadaczek tej paletki biłam się z myślami kupić nie kupić, potrzebna czy też nie, ale wiadomo sprawa była przesądza





Na pierwszy rzut oka takie samo estetyczne, czarne i solidne opakowanie, z nowym napisem
















a w środku ...

















kto już wie jaką wersję wybrałam?















12 cudnych, przepięknych,tylko i wyłącznie matowych cieni

przed Wami  Sleek Makeup Ultra Matte i-Divine V2 Darks



Długo myślałam nad zakupem, wygrała jednak miłość do paletek Sleeka, ta jest moją czwartą i wiem że nie ostatnią :). Kupiłam ją na kosmetykomania.pl i nawet nie musiałam długo czekać co mnie niezmiernie cieszy :)
Niedługo pojawi się na pewno jakiś makijaż ale ostatnio mam małe urwanie głowy :)

9 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Kobo Ci odpowiada, fajne są takie wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pięknych, matowych cieni! Sama się zastanawiam nad sprawieniem sobie matków :) Tylko zamierzałam przejść się do Inglota i sobie paletkę stworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, ile kosmetyków, a te matowe cienie... rewelacyjne! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Darksik uwielbiam mam nadzieję ze będziesz z niej tak samo zadowolona jak ja:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wybór z paletką, ja narazie na nią sie czaję...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się czaiłam aż w końcu uległam
      jest świetna polecam :)

      Usuń
  6. Szeptałam mikołajowi, że mi się strasznie podoba ta paletka...ciekawe czy mi ją przyniesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się z tej palecie! *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !