27 grudnia 2012

Makijaż # 14 - opalizujący fiolet

Jak tam po świętach? Ja zamiast iść spać objadam się w tej chwili ciastkami, jeszcze mi mało :)

W kolejce czeka na mnie makijaż inspirowany Chinami ale jakoś nie mogę się za to zabrać :( a myślałam że tym razem wyrobie się w czasie, no nic na pewno się nie poddam i mam nadzieję że jeszcze w tym roku ukażę się w wersji made in china :)

Dziś natomiast makijaż z użyciem ostatnio ulubionego cienia,  fiolet opalizujący na niebieski z mało znanej mi firmy APC,





Do wykonania makijażu użyłam :



Dobra najwyższa pora iść spać  :)

6 komentarzy:

  1. mmm pieknie sylwestrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny makijaz , idealny nie tylko na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te kolory nie wiem dlaczego, ale kojarzą mi się z kosmosem. fajny kształt i na pewno ciekawy makijaż, a do tego ładnie wycieniowałaś. tylko brak mi fotki jak się patrzysz w aparat. wtedy widać jakie wrażenie robisz tym makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, niestety żadne ze zdjęć nie wyszło zbyt dobrze przy otwartym oku :(

      Usuń
    2. Rzeczywiście kojarzy się z kosmosem!Extra!:D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz !