20 grudnia 2012

Makijaż # 13 - świąteczna zieleń

Paletka Sleek Darks była jednym z lepszych zakupów tego roku, pokochałam ją od pierwszego użycia, kolory są idealne dla mnie i do tego pigmentacja jest świetna jak to w sleekowych paletkach. Coś czuję że moja kolekcja jeszcze się powiększy, co najmniej dwie paletki w tej chwili chodzą mi po głowie i nie chcą jej opuścić :D

Najbardziej do gustu w tej paletce przypadł mi kolor Fern, czyli piękna butelkowa zieleń.
Ten właśnie kolor zainspirował mnie do zrobienia makijażu troszkę świątecznego. Dodałam fiolet, a na dolną powiekę nałożyłam złoty pigment Kobo (przerobiony na cień prasowany), choć patrząc na fotki mogłam dodać inny kolor. Całość ozdobiłam złotym eyelinerem, który miał imitować łańcuch choinkowy :)






 Kosmetyki użyte do wykonania makijażu


12 komentarzy:

  1. Butelkowa zieleń rzeczywiście przepiękna :) Cudownie pasuje do koloru włosów :D Kusisz Sleekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta zieleń! Makijaż w kolorach typowo świątecznych.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam taka zielen na oku;)
    powiedz mi jak ten Podkłąd sie sprawuje? mam na niego ochote

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm na razie niewiele mogę powiedzieć, mam go dopiero kilka dni, ale bardzo go polubiłam, matuje na długo testowałam bez pudru i było to jakieś 5h, nie ciemnieje w ciągu dnia, krycie ma średnie ale wystarczające dla mnie, ładnie wyrównuje koloryt, zobaczymy jak spisze się na dłuższą metę :)

      Usuń
  5. Piękny makijaż, uwielbiam tą zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, świąteczny makijaż:) Zieleń jakoś mnie nie przekonuje, zle powiem szczerze, że ten odcień bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta zieleń sleeka jest boska. kolejny raz to mówię ;D ale po prostu nigdy nie przestanie mi się podobać.
    i genialne połączenie z tą złotą kreską :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba sobie zapoluję na Sleek Dark :) Śliczny makijaż, uwielbiam takie żywe kolory. Bardzo precyzyjnie wykonane, nie mogę się napatrzeć :) Dołączam do obserwujących Twój blog z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta paletka zdecydowanie musi znaleźć się w moim kuferku;)
    makeuplicious87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !